Jmolnes: Jeg skal ha superutgaven av MATW selv..om den så koster fem tusen
Jeg tenker igjennom det over himmelspretten! Så får du den pr PM. Etpar overraskelser der.
E. Largo: Jeg har ei Eltonsamling verd sin vekt i gull allerede. Som fikk påfyll sist søndag. Og selvfølgelig kunne vært større. Musikalsk inkluderer den hele eurokatalogen for Studio/Live/Box Sets/soundtracks/musicals, endel comps, singles , fullt trekløver tributes og noen få promos, samt en gjeng svært spesielle utgivelser- som en norsk førsteutgave av Honky Chateau. Og egne albums fra Nigel Olsson, Bernie Taupin, Davey Johnstone og deres sideprosjekt China- produsert av en da 30 år gammel Elton i 1977. Pluss ei fin pakke syvtommere fra UK. Husk..han var bare 22 -og Bernie kun 17- da Your Song ble skrevet/utgitt..
Ellers er det fullt kompliment VHS, DVD, BD, TV, biografifilm, noen konsertprogrammer, animasjonsfilm, de aller fleste av våre egne billetter, klær nok til et eltonsk garderobeskap, fem krus til kaffen, 3 capser, lerretsbag og min siste anskaffelse: trolig Norges eneste CRYSTAL BRICK
Google den, du..Selvbiografien ME og Keith Haywards uoffisielle bok ligger på nattbordet her. I sommer skal picture-diskene opp på veggen. Bl.A. CAPTAIN FANTASTIC…
Har jeg glemt noe da?
Sikkert..Å, ja..hele 7 shows, lagret i underbevisstheten for evig.
Fem derav med full setup -ink Ray Cooper- og en hver av solo/duo. Sistnevnte den 5. desember 2010 i Spektrum, også den med Ray.