Drar til Lofoten i måneskifte juli/august.
Men ankelbrudd og avrevet 5 av 6 leddbånd blir det hurtigruta til Sortland.
Men ankelbrudd og avrevet 5 av 6 leddbånd blir det hurtigruta til Sortland.
Eit fint tun det der! Bjørkemåleren har gjort stor skade på lauvskog i nord, og av namnet særlig bjørkeskog. God tur til nord, og eg ynskjer deg god betring!Sommerbilde av vinterhytta med utvendige sprosser, har prøvd å ta de bort men det ble for nakent.
Bjørkemåleren har dessverre tatt de fleste trærne
Vis vedlegget 831006
To virkelig gode albumLadar opp til fjerde arbeidshelg på rad, skuldast sommar og ferieavvikling. Drøye to veker att til min ferie startar. I dag har eg mellom anna høyrt på desse medan eg har drukke ein god kopp kaffi.
Vis vedlegget 831229 Vis vedlegget 831230
Tusen takk, og god helg til deg også!To virkelig gode albumGod arbeids helg
mvh
Takk, skal sjekke ut desse i helgaJmolnes; Til ferien:
Knut Reiersrud Band/Radiosymfonikerne: A New World.
Kim Larsen: Gammel Hankat![]()
Eg meiner å hugse at Bendik Hofseth, under innspelinga av albumet Amuse Yourself, hadde tatt med ein demo til Mark Knopfler, der Knut Reiersrud hadde lagt gitarsporet som ei slags ideskisse. Svaret frå Mark Knopfler var at han ikkje hadde noko meir å tilføre…Jmolnes : Det snodige er at nettopp Stan Getz er den tredje artisten som ble med hjem da jeg kjøpte skivene med Kim og Knut.. Sidtnevnte har lekt seg litt med to av de mest kjente satsene innen klassisk musikk. Og hører du Mark Knopfler et sted der…vel..de er utrolig like. Sammenlign med hans soundtrack til The Princess Bride, så merker fu noe sv den samme stemninga. Spesielt i Reiersruds samtale med Antonin Dvorak..![]()
Takk! Hadde ei god natt. Våkna og trudde eg hadde forsove meg til jobb, men var klokka heldigvis 04:40! La meg til attGod kveld og ha en fin natt
Her er en ca. 11 dager til midnattsola tar kveld.
God ferieTakk! Hadde ei god natt. Våkna og trudde eg hadde forsove meg til jobb, men var klokka heldigvis 04:40! La meg til att
Nyt midnattsola![]()
Skal verte godt med ferie! Startar etter dagvakta i morgonGod ferie![]()
Tusen takk for det, TT!Au da. Det var da en kjedelig start på ferien må jeg si. Riktig god bedring og bruk tiden til å høre på musikk!![]()
Tusen takk, Motoren! Ein kuriositet er at det same skjedde for 16 år sidan, same stad, same fot og omtrent same tidKjedelig nå midt på sommerenGod bedring
mvh