|
hehe, skal huske på det , er det verre enn venom mon tro ?shaunv skrev:Blackwater park er i alle fall heavy nok. Hehe. Skal du ha et mindre heavy opeth album (dvs prog og uten growling) så kjøp Damnation! Vakker musikk, og ikke så masete- ;D
oki, er autografert da...shaunv skrev:Joda, men alt for dyr! Hehe
N E S T E N ?????? CWlll er tøffere enn toget og klarer å gjenngi lyden av ett ogsåjan#jan skrev:Her er tråden jo .. dette visste jeg ikke ... Men det sier vel mer om meg :;D
Her skal det følges med !!
CW III er N E S T E N like tøffe som L.S![]()
Fikk NIN- the fragile på cd på lørdag, har hatt den før men blei stjæltjokris skrev:da kom det en pakke med 9 vinylskiver gitt, men NIN var ikke med av en eller annen grunn, må sjekkes opp, har slengt opeth bp på spilleren, foreløpig inntrykk, svært så rolig og avsalppende musikk egentlig, gleder meg til å fåp spillt den 4-5 ganger slik at den setter seg mer
The fragile er ei knallskive. Ta's fram med jevne mellomromMilenko skrev:Fikk NIN- the fragile på cd på lørdag, har hatt den før men blei stjælt, fint de kan kjøpes på nytt.
jan#jan skrev:Støtt dem lokale platesjappene - så er det større sjans for at dem har mer skiver inne.
Ja - Garden er min lokale sjappe ;D
Rolig og roligjokris skrev:har slengt opeth bp på spilleren, foreløpig inntrykk, svært så rolig og avsalppende musikk egentlig, gleder meg til å fåp spillt den 4-5 ganger slik at den setter seg mer
Jobber meg bakover så vet ærlig talt ikke. Ikke annet enn det jeg har hørt på YT.jokris skrev:kanskje ikke rolig rolig hvis du skjønner, men jeg fant roenhadde ventet den noe mer uptempo, damnation får bli neste da
hvordan er de første skivene dems ?
utvalget dems er knallbra det, det som var litt surt for meg var at jeg fikk beskjed om at de muligens ikke hadde de bruktplatene jeg hadde funnet og bestillt på siden dems, men skjønte at det hadde noe med flytting å gjørejan#jan skrev:The Garden er ikke verdens største butikk og en kan virkelig ikke forvente at dem skal sitte inne med alt til enhver tid.
Utvalget dems syntes jeg er bra - veldig bra service og.
Har ikke vært i den nye butikken , men det skjer snart ;D
Støtt dem lokale platesjappene - så er det større sjans for at dem har mer skiver inne.
Ja - Garden er min lokale sjappe ;D ;D ;D ;D
høres bra ut detJanR skrev:Jobber meg bakover så vet ærlig talt ikke. Ikke annet enn det jeg har hørt på YT.jokris skrev:kanskje ikke rolig rolig hvis du skjønner, men jeg fant roenhadde ventet den noe mer uptempo, damnation får bli neste da
Er neppe dårligere for å si det sånn, tror jeg
/jan
Hehe litt av ett syn tenker jegjokris skrev:The Clash - live at the shea stadium er ett must for alle som har ett forhold til gruppa over alle grupper
fikk flashback til jeg selv var å så på devar min første konsert, reiste 13 mil alene tidlig i tennåra for å få med meg denne,
fikk med meg kraftig øresus og en heftig opplevelse , ble såpass prega av den opplevlsen at det ble mohikaner sveis to dager etter konserten, noe som vekte litt oppsikt på i den bygda jeg kom fra, var to av oss som gjorde det og bla var det en tømmerbil som tverrstillte seg i veien pga sjaførene ble opptatt å se hva faen som gikk langs veiengode tider
Den nyeste DVD/cd'en er jo et must. Deretter Watershed. Ghost Perdition er også bra. At Åkerfeldt disser denne skiva hele tiden kan jeg ikke forstå. Deliverance, Damnation og Black Park er også meget bra. Etter disse er det vel Still Life som jeg har spilt mest av de eldre. Liker bare noen enkelte låter av de andre gamle. Noe "uptempo" vil du ikke få med Opeth til nå i hvertfall, men du vil få kvalitets musikkJanR skrev:Jobber meg bakover så vet ærlig talt ikke. Ikke annet enn det jeg har hørt på YT.jokris skrev:kanskje ikke rolig rolig hvis du skjønner, men jeg fant roenhadde ventet den noe mer uptempo, damnation får bli neste da
/jan
takker så mye, bp har begynt å sette seg nå, liker den bedre og bedreprnesse skrev:Den nyeste DVD/cd'en er jo et must. Deretter Watershed. Ghost Perdition er også bra. At Åkerfeldt disser denne skiva hele tiden kan jeg ikke forstå. Deliverance, Damnation og Black Park er også meget bra. Etter disse er det vel Still Life som jeg har spilt mest av de eldre. Liker bare noen enkelte låter av de andre gamle. Noe "uptempo" vil du ikke få med Opeth til nå i hvertfall, men du vil få kvalitets musikkJanR skrev:Jobber meg bakover så vet ærlig talt ikke. Ikke annet enn det jeg har hørt på YT.jokris skrev:kanskje ikke rolig rolig hvis du skjønner, men jeg fant roenhadde ventet den noe mer uptempo, damnation får bli neste da
/jan![]()