Vært inne på tanken sjøl. Har ikke 13k å bruke på diskanter, 14-1500 derimotansepe74 skrev:Ser det blir i overkant med 4-5K pr stk for 500, men 90 så lovende ut.
13-1400 kan jeg leve med
Jupp...JanR skrev:T90A ?ansepe74 skrev:Ser det blir i overkant med 4-5K pr stk for 500, men 90 så lovende ut.
13-1400 kan jeg leve med
/jan
Verdt å teste ut ?ansepe74 skrev:Jupp...JanR skrev:T90A ?ansepe74 skrev:Ser det blir i overkant med 4-5K pr stk for 500, men 90 så lovende ut.
13-1400 kan jeg leve med
/jan
Jeg googlet på nettet og fant ei europeisk side hvor jeg fikk opp pris direkte omregnet til NOK. Ser den får en masse godord.. Men hadde vært artig å kjøpt ett 0,4-0,5" siden jeg kun trenger litt luft over 17-18khz? koster vel knappe 200, så om det ikke var forskjell på superdiskanten så var det bare å selge?
jokris skrev:
da er strømsø plateforetning oppe og går
Vi holder oss til Fostex må vitejokris skrev:ja, her er det meste lov ;D
Jøssjokris skrev:Da har det tikket inn beskjed at diskantene leveres idag
Ja, gikk forholdsvis fort det der, skal se om jeg får pakket opp og knipset litt etterhvert herJanR skrev:Jøssjokris skrev:Da har det tikket inn beskjed at diskantene leveres idag
Det gikk da fort
/jan
Dette var nytt for meg; brukt/nytt? stor/liten?jokris skrev:
Mine er også ankommet moderlandet "Tendered to authorized agent for final delivery" står det på status, så da kommer de vel i morgen. Er det Bring som leverer på døra?jokris skrev:Ja, gikk forholdsvis fort det der, skal se om jeg får pakket opp og knipset litt etterhvert herJanR skrev:Jøssjokris skrev:Da har det tikket inn beskjed at diskantene leveres idag
Det gikk da fort
/jan
Er ikke misunnelig på deregut_man skrev:Der tikket det for pokker inn mld fra Bring her også. Blir diskanter på meg også i dag da ;D
brukt og nytt, ikke store butikken men en fantstisk atmosfære i sjappensirant skrev:Dette var nytt for meg; brukt/nytt? stor/liten?jokris skrev:
grattisgut_man skrev:Der tikket det for pokker inn mld fra Bring her også. Blir diskanter på meg også i dag da ;D
http://www.europe-audio.com/Product.asp?Product_ID=4694JanR skrev:Verdt å teste ut ?ansepe74 skrev:Jupp...JanR skrev:T90A ?ansepe74 skrev:Ser det blir i overkant med 4-5K pr stk for 500, men 90 så lovende ut.
13-1400 kan jeg leve med
/jan
Jeg googlet på nettet og fant ei europeisk side hvor jeg fikk opp pris direkte omregnet til NOK. Ser den får en masse godord.. Men hadde vært artig å kjøpt ett 0,4-0,5" siden jeg kun trenger litt luft over 17-18khz? koster vel knappe 200, så om det ikke var forskjell på superdiskanten så var det bare å selge?
Du må gjerne pm'e meg linken hvis du ikke vil legge den ut her.
/jan
takker , ja jeg skal gjøre det, men det er ikke satt opp med spesiell tanke på utseende , for å si det slikMilenko skrev:Grattis, blir grommere og grommere for hver dag som går. Du må legge ut oversiktsbilde over anlegget snart, begynner å bli mye sikle sikle nå. Vurderer selv den rimeligste Fostex super som blir diskutert her, mer i budsjettet mitt den, noen som har hørt?
Å ja, vi vil ha lytteinntrykk etterhvert, og nok en gang grattis
http://www.diyaudio.com/forums/full-range/66865-fostex-tweeters-t90a-t900a-t500a.htmlMilenko skrev:Grattis, blir grommere og grommere for hver dag som går. Du må legge ut oversiktsbilde over anlegget snart, begynner å bli mye sikle sikle nå. Vurderer selv den rimeligste Fostex super som blir diskutert her, mer i budsjettet mitt den, noen som har hørt?
Å ja, vi vil ha lytteinntrykk etterhvert, og nok en gang grattis
Er du sikker på det? Jeg har dempet med Lpad som tar 11dB slik at den matcher FE203s 99dB, det høres ganske så riktig ut. Den spiller garantert ikke 7dB under resten her!jokris skrev:fant ut at jeg ikke trenger l-pad her, fostex t-500 er spl103 db og ikke 110db, det er bra, så slipper jeg det degraderende mellomleddet her ;D
Uten at jeg vet 100% sikkert så holder jeg en knapp på 110.jokris skrev:hos meg passer det best med full pupp på l-pad, og da kan jeg likesågodt koble den bort vel ? med mellomtone dempet med 9,2 så er det da her en harmoni i lyden føler , jeg er også veldig interesert i å finne ut om det er 103,eller 110 db
blir en prioriterings sak etterhvert mer fokus på lyd i to kanaler her inneMillmaker skrev:Hyggelig å se at du fortsetter her, selv om du har gitt deg andre steder Jokris!
spennende å finne ut av det der, vil tro rommet i seg selv kan spille inn her også, i en liten grad ihvertfallJanR skrev:Uten at jeg vet 100% sikkert så holder jeg en knapp på 110.jokris skrev:hos meg passer det best med full pupp på l-pad, og da kan jeg likesågodt koble den bort vel ? med mellomtone dempet med 9,2 så er det da her en harmoni i lyden føler , jeg er også veldig interesert i å finne ut om det er 103,eller 110 db
BHO måtte vel dempe endel bla, og khønna ligger på 104-105db.
/jan