var derfor jeg egentlig droppet tung sol, har ecc33 skrevet bak øretJanR skrev:Skal du kjøpe "dyrt" så er Mullard ECC33 det eneste du bør vurdere
/jan
Takker, ja de er på plass, koser seg her sammen med megHCS skrev:Fått Bell'ene ennå? Gratulerer med vakre høytalere![]()
takker ;Drørlig skrev:alkeng.com
jokris skrev:takker ;Drørlig skrev:alkeng.com
ett er på plass allerederørlig skrev:jokris skrev:takker ;Drørlig skrev:alkeng.com
bare artig ;D
;D ;D ;DJanR skrev:Makan
Skulle du finne på å svinge den her veien skal jeg jaggu holde deg i hånden på vei ned kjellertrappa, sette deg pent ned i godstolen og surre deg fast med litt gaffateip. Da kan det vel ikke skje noe galt ? :![]()
/jan
Og halvsvime skyldes for mye brunt underveis i feiringa etter seieren i går, formoder jeg? ;Djokris skrev:For en dag sier jeg bare, ble noe sent igår pga belle
begynte dagen idag i halvsvime som førte til at jeg jeg tryna ned ei trapp, landa på de ikke altfor gode knea mine, hørte det spraket i ryggen, deretter klarte jeg å kjøre en knivtupp inn i hånda når jeg rydda oppvaskmaskinen
utover dagen snudde det, først fant jeg igjen en 500 lapp ejg trodde jeg hadde mista, deretter fikk jeg tilslag på en samling med 140 uspillte rock/heavy plater for en grei pris, levert på døra , nå ser jeg frem til en ny kveld med belle, men forhåpentligvis en bedre start på morgendagen
Liker at du ikke stresser, tålmodighet er alfa og omega her.jokris skrev:Fikk med rsw 15, men forelpig kjører jeg den veldig forsiktig, ønsker å bli vant med belle lyden før jeg integrerer den , tar tiden til hjelp, jeg er ingen bass maniac heller, får jeg mellomtone og topp på plass først, så skal jeg få til en "grei" bass også
koser meg fælt med vinyl omdagen, belle skiller mer på vinyl og cd/dac her innbiller jeg meg også, fordel vinyl![]()
juppJanR skrev:Liker at du ikke stresser, tålmodighet er alfa og omega her.jokris skrev:Fikk med rsw 15, men forelpig kjører jeg den veldig forsiktig, ønsker å bli vant med belle lyden før jeg integrerer den , tar tiden til hjelp, jeg er ingen bass maniac heller, får jeg mellomtone og topp på plass først, så skal jeg få til en "grei" bass også
koser meg fælt med vinyl omdagen, belle skiller mer på vinyl og cd/dac her innbiller jeg meg også, fordel vinyl![]()
Og jeg VET hva som bor i Belle.
Artig at vinyl er oppe og går hos degMesa like.
Kjør en stund med dagens oppsett, inn med JBL og evt "nye" filtre og voila....7'ende himmel
/jan
har mye lik musikksmak viMilenko skrev:Platemesse her i byen nå i helga, blir kjekt. Er en sucker for 80-90 talls heavy selv, sikkert fordi jeg har vokst opp med wasp, kiss, helloween osv. var det de store, tøffe gutta i nabolaget hørte på og da ble det slik.
jokris skrev:Fikk da JBL driverne levert igår , Tusen takk Birgerble lettere motivert til å montere de etter en kjapp, men hyggelig samtale med BHO, og sånn ble det, sendte en mail til ALK angående tappingen og har begynt jobben med å finne riktig demping på de, teste -7,4db først nå tester jeg -9,2, tipper det beste resultatet ligger mellom der
absolutt mest artig det ja, en del av platene skal ut igjen pga dårlig plass, kommer kjøperimorgenMilenko skrev:Så mye som skjer av plater og utstyr inn og ut at man nesten ikke klarer å henge med
Alltid morsomt med ting inn.