Jeg la ut den Nirvan cd singelen på discogs og det virker som jeg allerede har fått napp på en kjøper, og en som bor i norge også
artig hvis den blir værende her
i Nord.
driver å tester ut forskjellige høyder på fostex om dagen, virker som om lydbildet strekker seg noe opp og utover når de kommer seg litt opp , har funnet laveste og høyeste aktuelle plassering føler jeg så da blir det å finne mellomtingen, mellomtone og bass får jeg nok ikke justert bedre med nåværende delefilter løsning
her må det på sikt være mål å forsøke å finne tid til å sette seg inn i mulige løsninge og finne en vennlig sjel som kan hjelpe til med byggingen av de
tror det finnes enda mer gjennomsiktige løsninger der ute , kontra ALK, men ALk funker de også
kanskje man skulle fått tak i en effekt til og funnet ett aktivt filter også slik at jeg kan finne det ultimate delepunktet
ellers tenker jeg mye på JanR om dagen , og kampen han skal ut i, føler det blir ekstra nært for meg iom at min bror tapte en lignende kamp ifjor.
Men positivitet kan ikke undervurderes i en slik setting, siste man trenger er negativitet ihvertfall.
Viktig med støtte fra de rundt seg og positiv energi, kjempefint at Alliansen tråkker til , blir rørt av å se hvilke oppmøte de hadde på treff igår, og Kudos til Vermin
som ett strålende eksempel på Love between Bro's