Likeså Tool rocker bra
Kom du frem til noen konklusjon på disse Oyaide pick-up kabelstumpene? Bruker selv sølv versjonen, men har ikke testet kobber.idag ble det en tur innom strømsø plateforetning , igjen .... og tok bla med denne her
Vis vedlegget 194833
en brikke til på plass i Opeth rekka
i tillegg fikk jeg dette levert fra Audioaktøren, via norsk hi fi center
Vis vedlegget 194834
så da skal jeg teste både sølv og kobber lisser
Vis vedlegget 194835
i tillegg til å endelig kunne vaske og lytte på den siste mnd lp innkjøp da er jeg sikret for en tid fremover sånn vaskemessig
Ja, kom frem til at jeg likte sølv godt her, kobber også for den del, var ikke veldig forskjell imo egentlig er vel ørlite mer i toppen med sølv kanskje, så kommer an på hva som vil kle ditt enlegg bestKom du frem til noen konklusjon på disse Oyaide pick-up kabelstumpene? Bruker selv sølv versjonen, men har ikke testet kobber.idag ble det en tur innom strømsø plateforetning , igjen .... og tok bla med denne her
Vis vedlegget 194833
en brikke til på plass i Opeth rekka
i tillegg fikk jeg dette levert fra Audioaktøren, via norsk hi fi center
Vis vedlegget 194834
så da skal jeg teste både sølv og kobber lisser
Vis vedlegget 194835
i tillegg til å endelig kunne vaske og lytte på den siste mnd lp innkjøp da er jeg sikret for en tid fremover sånn vaskemessig
OU812
helt enig med deg, jeg hører forskjell mener jeg selv ihvertfall, og jeg har sagt lenge at den dagen utstyret skal stå en stund så skulle jeg jobbe med kabling og strømtiltakIkke dumt det der.
Regnet litt på hvor mye jeg har brukt til sammen på kabler oppigjennom årene og ble litt skremt, enda jeg har ikke så veldig dyre kabler en gang, holder meg til bra nok stort sett.
Men utrolig nok så er det forskjell i lyden kabler gir i samarbeid med forskjellig utstyr, i mine ører, bare så det er sagt.
tusen takk for det tipset har standard telenor router, den pre du har kan tweakes i alle retninger med rør, reagerte fin fint med rørbytter, kan anbefale å følge motrons oppgraderings plan på den også, koster ikke all verden og skal gi løftJeg drev å lette etter noen med rør til min eklipse pre da jeg kom over denne tråden. Mye god lesing her .
Nå har jeg ikke Nad m50 , men jeg har hatt en Oppo som har fungert som spiller fra Nas. Nas er koblet i router og derfra trådløst til oppo. Hos meg ble det stor forskjell ved å bytte fra xytel routeren fra Telenor til en Asus AC1750. Mest pga den er mye mer stabil og bedre signalstyrke. Så dette spørs vel litt på hvilken router du har fra før.
tror faktisk jeg hørte om den kabelen først fra deg, har lett etter en pent brukt en og fant endelig enHar eid makan til dne kimber'n.. Mye kabel for penga, en klassiker i min bok..
helt enig, jeg føler jeg er der nå med elektronikken og derfor har jeg satset litt på strøm og kabling i det sisteHar lest mye bra om den Kimber digitalkabelen
Ble sjokkert over hvor stor forskjell det kan være da jeg monterte Cardas kabelen i surrerundt anlegget (den gang hdmi ikke var et alternativ) og lydbildet vokste i alle retninger, ble en nedtur å skifte tilbake for å si det sånn.
Har jo siden tenkt at det sikkert er enda bedre coax kabler enn min Cardas innstegsmodell, men har ikke rukket å prioritere den enda. Men den dagen alt annet er på stell
Godt å se at du har satt " good knowlegde to use" .. Lettere å finne i Sverige enn her... Tror roda kjøpte min i sin tid...Og angrer litt da...bare så det er sagt..Og den siste touch'en skal en ikke kimse av...Den er med på å gjøre anlegget til DITT, slik du vil ha det...tror faktisk jeg hørte om den kabelen først fra deg, har lett etter en pent brukt en og fant endelig enHar eid makan til dne kimber'n.. Mye kabel for penga, en klassiker i min bok..
det er så sant så sant, har vært veldig opptatt av utstyr og veien ellers de siste år, har fått "løpt" fra meg og testet en del så er ganske trygg på at jeg er nær mine idealer med Klasse A og litt hybridløsninger ellersGodt å se at du har satt " good knowlegde to use" .. Lettere å finne i Sverige enn her... Tror roda kjøpte min i sin tid...Og angrer litt da...bare så det er sagt..Og den siste touch'en skal en ikke kimse av...Den er med på å gjøre anlegget til DITT, slik du vil ha det...tror faktisk jeg hørte om den kabelen først fra deg, har lett etter en pent brukt en og fant endelig enHar eid makan til dne kimber'n.. Mye kabel for penga, en klassiker i min bok..
tror den går for rundt 4k her i norge så jeg klager ikke, kabelen var nær mint tilstandGod pris det Jostein
når jeg hadde min så fikk jeg beskjed fra forrige eier at det var foretatt noen oppgraderinger på den, av motron, han som har service på dette merketHer merker jeg at jeg er litt i bakleksa , men hvilken oppgraderingsplan ?
Oppo fungerer utmerket til sitt formål. Men Selv med mye flac tilgjengelig så ser jeg at det ofte er spotify som blir brukt , og til mer fokusert lytting så kommer vinylen på .
stemmer det, tenkte på de som har service på merketJeg trodde det var Audio art/ Norsk hifi center som stod for import og salg av Audio valve.