jokris sin lille lydkrok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Ja , håper det, er vel 8G versjonen jeg skal ha, ikke 16 ohm ?

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Må si jeg gleder meg stort til å få de og mentert de, de vitavox mellomtonene er det 6-8 uker vente tid på og dessuten så vet jeg om en måte å få de noe billigere på med litt hell og tålmodighet

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Da har det blitt ett Isotek Aquarius filter på meg, skal da bruke det sammen med solus , ting faller på plass
    får mål på Firebird m/montert arm på mandag , så da skal jeg bestille meg ett støvdeksel så det også er på plass omtrent når spilleren kommer
    inatt ble begge rack skrudd sammen, og egenlagde hyller er på vei ned, skal bli godt å endelig lande på en mer varig løsning på det punktet
    finish og slikt på usher racka var kjempebra, minner meg veldig om treverket fra f.eks BE 10

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Da xxx jeg finga for besøk imorgen, og levering/montering av Feickert spilleren :)
    Har bestillt meg noen slike hifi sikringer for å teste ut det, ikke all verden forhåpninger til store forandringer lydmessig der, ble imidlertid litt nyskjerrig pga jeg leste om at Isotek anbefallte slike til sine filtre, skal i tillegg til filterne sette de inn i effekt+pre +riaa til å begynne med
    har også bestillt overganger for 6sn7/12au7 rør, pga jeg så i en tråd her på forumet at det kan funke bra, har fått levert 4 stk 6sn7 rør allerede fra >Langrex
    tør dog ikke sette inn dette i pre før jeg er 100% sikker på at det er ufarlig mht pre'en
    har handlet Lp'er som en full sjømann den siste tiden så jeg har ca 30 nye skiver som venter i kø på spilleren.
    ellers vil jeg ønske alle en Riktig God Jul :) og jeg kan legg ut litt bilder av spilleren når den er på plass

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du får hilse Terje når han kommer innom... Og God Jul til deg Jostein! :).

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Det skal jeg gjøre, og God Jul til dg også :)

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Da er Firebird oppe og går, spiller på jelco armen med Zyx pu og det lyder flott :) mangler dog noen skruer til å få festet aida pu i triplanar armen, noen som vet om butikk i drammensområdet som har slikt ? får i posten engang i romjulen,men hadde vært digg å få tak i det imorgen

Drammen lyd

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2012
    Antall liker
    389
    Da er Firebird oppe og går, spiller på jelco armen med Zyx pu og det lyder flott :) mangler dog noen skruer til å få festet aida pu i triplanar armen, noen som vet om butikk i drammensområdet som har slikt ? får i posten engang i romjulen,men hadde vært digg å få tak i det imorgen
    har noen skruer i diverse lengder, kan hentes i Drammen i morgen ettermiddag.

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    har noen skruer i diverse lengder, kan hentes i Drammen i morgen ettermiddag.
    takker , ikke umulig at jeg benytter meg av det >:)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.135
    Torget vurderinger
    23
    Me likes, me likes.... en av få nye spillere jeg kunne tenke meg. Så den i Horten, bælbra fit'n finish.

Fire av fem sikletryner herfra, jokris! Gratulerer.

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Me likes, me likes.... en av få nye spillere jeg kunne tenke meg. Så den i Horten, bælbra fit'n finish.

Fire av fem sikletryner herfra, jokris! Gratulerer.
    Takker så mye, gleden var stor over å få den i hus

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    "Bæl" var rette utrykket ja, den er bæltøff :D
    Listen and enjoy :)
    Takk, ja jeg koser meg allerede, ble sent inatt :) har fått tak i skruer på morgenen så skal få igang triplanar med aida iløpet av de neste dagene også, men jeg må si at jelco m/zyx er vanedannende å høre på allerede, god kombo imo

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Er det slik du EGENTLIG skulle ønske spilleren din så ut Jostein ? :cool:... Håper du får mange harde pakker i år... Som de fleste vet , er tiden etter en viss alder fylt med deosticks, sokker, gensre og annet tjafs.. :rolleyes:

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Er det slik du EGENTLIG skulle ønske spilleren din så ut Jostein ? :cool:... Håper du får mange harde pakker i år... Som de fleste vet , er tiden etter en viss alder fylt med deosticks, sokker, gensre og annet tjafs.. :rolleyes:
    Da hadde jeg definetivt brukt spilleren enda mer :) ja det skulle vært forbud mot deosticks, sokker osv på julaften :) håper du også får noe brukandes under treet iår :)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

POB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Antall liker
    3.098
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    32
    Den nye Firebirden din ser jæ... flott ut.
    Er det kanskje mulig med audiens en dag for å ta hærligheten i nærmere øyensyn?
    Vil gjerne ha en demo på den flotte platesvaskeren du har skaffet deg også:cool:, eller er'a bare til pynt?

/Per Olav

Stein Ivar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    416
    Torget vurderinger
    6
    Hvis det er slik du spiller platene dine, trenger du kanskje en vinylvask etter hvert og? :)

God jul :)

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Vil gjerne ha en demo på den flotte platesvaskeren du har skaffet deg også:cool:, eller er'a bare til pynt?

/Per Olav
    det kan vi få til over jul,.platevaskeren er dessverre opptatt hele tiden :)

• Liker
    Reaksjoner: POB

POB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Antall liker
    3.098
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    32

/Per Olav
    det kan vi få til over jul,.platevaskeren er dessverre opptatt hele tiden :)
    Opptatt?
    Er ikke jula en tid for å dele med andre trengende da?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn