HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Støtter den. Kommer du snart tilbake jokris?
Velkommen tilbake! Og ha en flott helgTskker POB for at han rundet av for meg her blitt en del helse og familie i stedet for haifai siste tiden, er forsiktig tilbake og kikker litt nå innimellom
ikke fått dilla igjen men kan hende det skal inn litt klipsch og kino utstyr da barna vokser seg til og er glad i både film og musikk .)
noen som kjenner til klipsch atmos høytalerne her kanskje ?
god helg til alle
Velkommen tilbake
Takker for det jobber med helsa og rett og slett ikke sunt for meg å ha så mye tid foran anlegget forsøket nå blir å lage noe som alle hjemme kan nyte godt av, både til film/tv / spill og musikk , streaming blir nok fremtiden og jeg er ute etter noe som kan spille nærest mulig slik jeg liker det , trenger hifiens svar på kinder egg og for meg er det Klipsch / marantz kombo, det har alltid kvaliteter som jeg liker , har kontaktet min gamle hi fi pusher JFS i drammen og håper å få til en løsning snartLong time no see. Kjekt at du er tilbake, for vi trenger litt aktivitet fra veteraner. Lykke til med helsa og familien, håper alt som kan krølle seg til går over snart.
den er kjøpt for lenge sidenViktig og tenke på helsa ja god musikk/lyd er helsefrembringende vet du. Kjøp en ergometersykkel og rock on!
O
LikesåTrivelig å se deg her igjen J.. Fint at du dukker opp litt innimellom : Ha en fin søndag!
Gratulerer med kinoampen. Nå er du klar for full atmos. Går an å høre musikk med denne også. Regner med den ikke står tilbake for 7010.
I tillegg så kan du route forsterker kanaler dit du vil, mener jeg.
jeg synes nå ihvertfall at det har skjedd noe positivt på de årene jeg har vært foruten receiver og heldigvis har marantz/klipsch komboen en gjennkjenneligMorsomt når ting treffer jokris. Marantz har nok krefter til 2 kanals lytting. Problemet kommer når man skal dra 11 kanaler opp mot -10 på mastervolum.
Kjører du med sub(ber) audessy bommer ganske mye her hos meg på både delay og crossover. Får henta ganske mye mer ut ved manuell justering av spes subb og crossover på L+R. Bare et tips.
Er ikke overrasket over at du liker det du hører. Dagens recivere har desverre et dårlig rykte på seg. Det at de ikke kan spille musikk. Jeg mener de kan det. Og med alle muligheter man har med en topp reciver. Så er det faktisk flere som burde gått for det.
En reciver til 20.000 har alt man trenger. Skal man dele dette opp i feks kilde. Dac delefilter, forforsterker, effekttrinn og kabler mellom de ulike så blir det ikke så mange kronene til hver. Pc, hdmi til reciver og ut på høyttalerene. ja det har noe for seg. Jeg mener ryktet er ufortjent, men det er meg.
godt spørsmål, hvis jeg hadde hatt gode kilder her som jeg hadde når jeg hadde dyrt to kanals anlegg så ville jeg kunne svart mer utfyllende.Morsomt at det fungerer. Av egen erfaring så blir min 7010 litt kortpustet når den skal drive alle kanalene. 7.2.4 bruker derfor effekt på fronter, senter og det ene atmos paret. 7010 driver altså surround, surround back og ett atmos par. Det greier den helt flott.
Hva synes du om lyden i 2 kanaler i forhold til andre saker du har hatt tidligere. Jeg synes recivere i det hele har et ufortjent dårlig rykte. Og at de siste generasjoner av kinoamper har tatt et godt og meget viktig steg i riktig retning.