Thohaug har lagt ned 12 timer i helgen, og totalt har han nok vært her ca 35 timer. Uten han ville jeg sett andre veier og gått glipp av hva jeg hører (og kjenner på kroppen) nå.
Rommet byr på både Mount Everest og det sorte hull når en leser målinger, og derfor også blitt den største utfordringen for Thohaug.
Tror han fikk noen aha opplevelser og utfordringer, som gjør at han nå faktisk har enda mer erfaring og løsninger.
Det låter nå veldig bra og dynamikken på film og tyngre musikk med heftig bass er vilt mye bedre enn før oppussingen.
At en Yamaha prosessor kan låte high-end på musikk, er resultat av kompromissløse akustiske tiltak og DSP ferdigheter langt over gjennomsnittet.
For noen år siden ville jeg hevdet dette ikke ville fungert, da det må bli for mye demping og DSP dreper dynamikken og legger tepper på lyden.
SÅ feil kan en ta gitt.
Etter 15 år med SYKT MYE bytting av elektronikk og høyttalere, kan jeg bekrefte 100% at lyden nå låter bedre enn tidligere.
Og det på første forsøk med et 11.2 multi oppsett som koster mindre enn mine tidligere 2.1 stereo oppsett.
Lørdag kveld satt alle fire familemedlemmene og så på kino i egen kjellerstue. Sparte 500kr og samtidig opplevde bedre lyd og bilde enn Lørenskog kino