Hørte den hos Retep... Rett og slett forbløffende god. Men holder på rør-riaa, om ikke annet fordi jeg har den alleredeParks Audio Puffin kan kjøpes med coax out.
Forøvrig en høyst interessant sak, som har høstet masse gode ord.
Hørte den hos Retep... Rett og slett forbløffende god. Men holder på rør-riaa, om ikke annet fordi jeg har den alleredeParks Audio Puffin kan kjøpes med coax out.
Forøvrig en høyst interessant sak, som har høstet masse gode ord.
Ja likte plata jeg også. Per Ivar mente jeg måtte ha den. Og det var ikke min bursdag. Jeg var ikke eldst engang. Det var en av de fruen gikk på sykepleierstudiet som ble feiret. Den grå tettheten skyldes nok utfordringen med platespiller og Pre med bare digitale innganger. Samt litt pick up fundering.Cool den plata da. -Blusy americana med gode kritikker!
Men er du plutselig blitt ett år eldre, sånn i samme slengen med økt tetthet av grå hår i tinningen?
Takk og en god helg til deg også. Dessverre liker jeg ikke sild. Har forsøkt utallige ganger. Og det er jo synd, de er gode på det her. Pizza er standard første kveld. Går kjapt. Blir nok en vri av tapas i morgen. Har kjøpt inn italienske skinker, gravet laks og litt oliven og ost.Vet ikke hva det kommer av, men tenker på sild... Ha en fin helg Jon![]()
Dette er en jukse variant. Ferskvare fra ICA på 250 grader i ovnen. Kjappest sånn når ankomsten er sen. Ble overraskende god. Har fortsatt planer om en vedfyrt ovn her borte, og ellers funker jo stein på grillen utmerketDet var noe kjent med den pizzaen...![]()
Ja midt i blinken for meg også. Synes han gjorde spennende ting på den tiden og det var på høy tid at denne kom ut.Vad syns du om Miles plata? jeg liker den godt![]()
Er ikke alt det løvet god gjødning for gresset da?
Tror nok det. Moser det opp til våren med gressklipperen.Er ikke alt det løvet god gjødning for gresset da?
Den stygge plenen fikk du etter at du stadig var ute og slo lens etter inntak av store mengder Armagnac.Er ikke alt det løvet god gjødning for gresset da?
Ikke godt å si... jeg har alltid raket opp her fordi det er ganske så mye. I fjor fulgte jeg et ekspertråd og lot det være
(OK, det var latskapen som slo ut...)
- belønningen var stygg plen i år med mye sopp og annet. Så jeg vet ikke hva som er best. Er ingen ekspert dog.
Takk. Og jeg har hørt det om løv før. Og jeg vet du kan litt mer enn meg om hage så jeg tok tipset, skrudde av dansemusikken til Pink Floyd og løp ut. Grovrakng og ti trillebårlass på komposten føles mye bedreLitt sånn vintage hifisjappe stuk der nå, Jon - grått filtteppe, Infinity med EKTE treverk....... herlig!
Skall visst vara veldig goda smörgåstårtor runt Mariestads traktenGrumpy "The Takeaway Terminator"" En dagens, vassagoa!" Sibylla Special! Korv & mos
Ellers er jo smørgåstårta en klassiker som vi ikke har sett på en stund....![]()
Noe sånt?Skall visst vara veldig goda smörgåstårtor runt Mariestads traktenGrumpy "The Takeaway Terminator"" En dagens, vassagoa!" Sibylla Special! Korv & mos
Ellers er jo smørgåstårta en klassiker som vi ikke har sett på en stund....![]()
![]()
Helt enig med deg HC, kunne godt ha levd med Infinity igjen men da må jeg ha nytt forsterkeriMeget trivelig krok du har fått deg på andre siden av kjølen. Husker at høyttalere du besitter var sikleobjekter back in the days. Og de er fremdeles vakre.
Takk. Og jeg drømte også om dem da de kom. Måtte ha dem da et strøkent par dukket opp rundt Mjøsa i fjor. Muligens mer nostalgi en high-end idag men de passer godt inn foreløpig. Og som motoren sier. De krever litt kraftMeget trivelig krok du har fått deg på andre siden av kjølen. Husker at høyttalere du besitter var sikleobjekter back in the days. Og de er fremdeles vakre.
Samtidig mens musikken nytes spinner tankene på mulige oppgraderinger i anlegg 2 nå som det har gått fra streaming til vinyl. I Sverige er det god plass og mange muligheter mht både forsterker og riaa. Den lille Auralicen ser litt puslete og alene ut der borte.
Ja testet den nå og kvaliteten er fortsatt veldig bra.Kjøpt noen 2009 flasker i Swe smaker rödvin den også![]()
En favoritt.Denne Lundell platen er den første du må ha på hytte anlegget og hjemme også! Finnes overrallt i beg kasser i Swe for ca 30kr men verdt sine 120gi sort gull
Vis vedlegget 560374