Artig å følge med på akkumulering av livsglede her inne Jon. Rett og slett musikkglede. Skal forsøke å få med Dragen ut for å polere hennes bil, men usikker på om jeg lykkes. Uansett, jeg er like blid. Og det er Hun også. Ha en fin lørdag 
Regner med at Jaguaren er polert for lengstArtig å følge med på akkumulering av livsglede her inne Jon. Rett og slett musikkglede. Skal forsøke å få med Dragen ut for å polere hennes bil, men usikker på om jeg lykkes. Uansett, jeg er like blid. Og det er Hun også. Ha en fin lørdag![]()
Har fått tak i dem av noen som importerer direkte fra Italia på pall. De kommer fra et sted som eies av et par nordmenn. Privatimporten reduserer prisen en del. Synes kanskje polets pris er litt stiv, og tror det er vrient å prute.Relativt dyre pizza-viner på Kolbotn, men kjenner det begynner å bli på tide å raske med seg en av dine husviner neste gang jeg er på polet. Stor forskjell på rød, blå og svart?
Nice!Har fått tak i dem av noen som importerer direkte fra Italia på pall. De kommer fra et sted som eies av et par nordmenn. Privatimporten reduserer prisen en del. Jeg har den gule og sorte og synes den sorte er desidert best. Har et annet tips som til og med er super på kartong. Villa Cavallo 2014 er etter min mening et supert kjøp. Har fulgt oss her hjemme siden 2007 årgangen uten skuffelser
Ja synes det passer dårlig med kartong ved bordet, så enten fylles glassene på kjøkkenet, eller så er det karaffel som gjelder herHvordan skjenker man kartongvin? Det er mulig jeg spør dumt nå, men blir det ikke veldig lett uelegant?
Kartongvin skjenker man BORT gjerne til folk man ikke liker!Hvordan skjenker man kartongvin? Det er mulig jeg spør dumt nå, men blir det ikke veldig lett uelegant?
Leser da ikke ved bordetHvorfor ikke skjule bag in boxen i en slikHva driver du med? Leser litt da vet du
![]()
Grebbestad er blitt ett sted som Nordmenn tatt over og drekker ur papp i svære plastbåterI Grebbestad dette kanskje....?![]()
Tipper det godt kunne vært i området der feriehuset vårt ligger også. Får litt følelsen av det på Systemet der, men det er enkelt å bestille ut over det lokale utvalgetGrebbestad er blitt ett sted som Nordmenn tatt over og drekker ur papp i svære plastbåternei dette var i Hedemora hard times eighties
![]()
Jeg lengter uansett ditTipper det godt kunne vært i området der feriehuset vårt ligger også. Får litt følelsen av det på Systemet der, men det er enkelt å bestille ut over det lokale utvalget
Home is where the heart is, - on the bus.Broken Hearts are for Assholes..
Bra lyd på orginal pressingen av Sticky FSynes det har vært mange underlige diskusjoner om hva som er i veien for god lyd på sentralen i det siste. Enten det er rør, kabler eller måling.
Det er enklere her. Her har fint vær og mye jobb vært i veien for godlyd den siste uken, men
når Sticky Fingers feirer 50 år må den selvfølgelig luftes.
Vis vedlegget 716742
Må vel bli Bowie det - Cat PeopleSpent på hvilken plate du vil spille når det "freses" innom med Jaag..![]()
![]()
Er bevertningen av klasse så stiller vi mannsterke.. Her fra dagens tur til Oslo/Akershus avdelingen. Men, tenker vi får det trivelig uansettMå vel bli Bowie det - Cat People
Ja det passer vel verken å spille Autobahn eller Janis Joplin med Oh Lord won’t you buy me a Mercedes Benz til den gjengenEr bevertningen av klasse så stiller vi mannsterke.. Her fra dagens tur til Oslo/Akershus avdelingen. Men, tenker vi får det trivelig uansett![]()
Fra Tusenfryd til Hvervenb var det meldt om sk rullekjøring "fullrulle"Altså jeg legger skylden på @Cash 63 da han måtte holde tidsfristenNeste gang Jon da skal lycramennene svinge oppom
![]()