tkr
Æresmedlem
- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 30.311
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
En SME 309, en SME V (?) og en SME 3012?
mvh
En SME 309, en SME V (?) og en SME 3012?
Ikke sikker på det, jeg la bare ut et bilde av den, synes det er en flott spiller.En SME 309, en SME V (?) og en SME 3012?
mvh
Ser supert ut og har en følelse av at armen spiller bra med spillerenMed Reed H1 tonearm og 800s
Ja det gjør denSer supert ut og har en følelse av at armen spiller bra med spilleren
Flott spille med en veldig bra tonearm.
Ja, virker fin den. Reed 3P 9,5“. Cocobolo arm. Satser på å få det til å spilleFlott spille med en veldig bra tonearm.
Hvis det var meg du spurte, takk! Modellen heter Orfeo. Kjøpte den brukt fra forhandleren. Er spesialbestilt med 12kg alutallerken og fmd lager. Hvor smart det er kan sikkert diskuteres, da det ser ut som plintet gir etter for vekten av tallerkenen.. Måtte shimse armbordet for å få det i vater.Gratulere med ny flott vinyl-snurre!
Hvilken modell er det ?
Takk.Hvis det var meg du spurte, takk! Modellen heter Orfeo. Kjøpte den brukt fra forhandleren. Er spesialbestilt med 12kg alutallerken og fmd lager. Hvor smart det er kan sikkert diskuteres, da det ser ut som plintet gir etter for vekten av tallerkenen.. Måtte shimse armbordet for å få det i vater.
Må legge til at jeg kjøpte av forrige forhandleren, ikke Acoustic Tuning.. Da kom forhandleren nærmere meg, håper de lykkes med agenturet.
Modellen var visst ikke i salg så lenge, falt litt mellom to stoler prismessig tror jeg. Har vel 60mm akryltallerken som standard mener jeg.Takk.
Det er en modell jeg ikke har sett før.
Er det FMD drift ?
Er du fornøyd med spilleren, lyd m.m.
Det virker som du kan ha litt utfordringer på oppsettet av din spiller. Den bør låte bedre enn det du skisserer. Jeg fikk mine JR Tr (dette er min tredje) oppsatt av leverandør. Hvis du har mulighet, så ville jeg anbefalt å ta den en tur med til Mala Analogsenteret og få Jan B. til å justere den.TMD lager ja, måtte se etter i salgsannonsen..
Ja stabil rotasjon må til. Må undersøke litt, kjenner jeg Frode hos Acoustic Tuning riktig har han nok lyst til å selge Må finne ut hva jeg trenger..
Kommer nok flere spørsmål om Reed armen, men det kan jeg ta på PM.
Hvilken arm er det på spilleren din, @EiK? Synes jeg skimter en DS pu?
Jeg har Zet3 en veldig bra spiller, Zet 1 har jeg ikke hørt. Det er 10 kg vekt forskjell på dem, sikkert noe forskjell mellom dem lydmessig. Kommer og an på type arm og pickup en velgerJeg er allerede på oppgraderingskjøret, selvom jeg nylig har kjøpt en Avid Ingenium P&P.
Transrotor ZET-1 eller 3 ser veldig aktuelle ut, for øynene og forhåpentligvis også for ørene! Noen som har innspill? Er f.eks ZET-3 vesentlig mer vellydende enn ZET-1?
Nyttig info, takk! Hvordan arm og pickup spiller du på?Jeg har Zet3 en veldig bra spiller, Zet 1 har jeg ikke hørt. Det er 10 kg vekt forskjell på dem, sikkert noe forskjell mellom dem lydmessig. Kommer og an på type arm og pickup en velger
To armer, en Jelco 800s og en transrotor pickup. Den andre armen er en Reed 1h arm med Vdh frog pickup.Nyttig info, takk! Hvordan arm og pickup spiller du på?
Er nok bra den.Jeg tror jeg må ha meg en av de spillerne der altså.. Hvordan er armen og pickupen som følger med, noen som vet? Ser også de er like på Zet 1 og 3.
https://acoustictuning.com/produkt/transrotor-zet-3/