?
Vedlegg
-
9.1 KB Visninger: 465
|
Ok har ikke helt fått det med meg men da er jo saken klar, dato ?Retep skrev:Trodde dette ble avklart hos deg sist Johnny, Relløm stiller sin bolig til disp, men dato hmm det bør settes.
mvh Peter
;D ;D ;Dpengesluk skrev:Fest på korset?? Kunne ikke dy meg.. får vel snart fullføre søknaden om medlemsskap. Bor jo bare et steinkast fra Grandis..
Vi lover, ikke, henge deg på korset.pengesluk skrev:Fest på korset?? Kunne ikke dy meg.. får vel snart fullføre søknaden om medlemsskap. Bor jo bare et steinkast fra Grandis..
Dette var hyggelig, har ventet på att du kom på banen igjen.mixture skrev:Etter en lengre fraværs periode i det gode selskap, melder jeg min interesse for årets julebord.
MVH
Mixture
Hadde vert fint med en lørdag og helst ikke 5.nov. Da er det julebord med jobben...relløm skrev:Hadde vært fint om noen kan komme med innspill om en passende dato .
Tenkte å satse på julemeny .
Det blir moro å treffe et nytt tilskudd i klubben.EHED skrev:Melder meg herved på julebord jeg også - blir moro![]()
Forsiktig nå,steinost skrev:Det blir moro å treffe et nytt tilskudd i klubben.EHED skrev:Melder meg herved på julebord jeg også - blir moro![]()
han må vell spennes fast i en stol med noe grusom musikk.
Neida dette skal vel være en hyggelig aften, vi gleder oss.
Steinar.
Har det jeg serruvidarje skrev:Jeg vurderte å ta med Carola, da jeg skulle på besøk til deg, men så hadde jeg glemt at jeg ikke hadde noe av henne ;D
Vidar
Jepp. Vi var da ikke så mange den gangen. Var en der som vi aldri hørte noe mere ifra. Har du foresten hørt noe ifra de to siste som ønsker medlemskap? Ba de kontakte deg ang det å vere med på Julebordet.relløm skrev:Jeg tenkte på 18.00 hvis det passer . Om noen kommer litt før gjør ingenting .
Ser alle de som var med å stifte klubben kommer .
Hilsen Tore .
Kunne desverre ikke delta denne gangen men ser fram til nye treff !!relløm skrev:Ingen nye , så det det ser ut til å bli 7 stykker .
Hilsen Tore .
Det er to nye som kommer på julebordet . Muteki og Ulf b . Ikke helt sikkert med Ulf b ,relløm skrev:Da får vi se hvor mange som kommer på julebordet . Blir julemat , riskrem kaffe og konjakk .
Drikkevarer utover det kan dere jo ta med selv . Får prøve å finne ut hvem som kommer .
Disse ser foreløpig ut til å komme
mixture
Retep
Kanari
Ehed
Steinost
Vidarje