- Ble medlem
- 25.11.2004
- Antall liker
- 2
Nok en gang: Nydelige bilder, kaap!
Denne har jeg hatt veldig lenge, og er enig at denne er en av hennes beste..Apropos var jeg innom Cash 63 for noen uker tilbake hvor vi kjørte noen spor med Kari i samspill med Marius Muller, den eneste av Karis skiver som jeg ikke har, nemlig denne;
På denne fant jeg noen av hennes beste spor imo.
PGA av jobb og oppussingsprosjekt blir det tatt lite bilder om dagen desverre.Kjenner jeg deg rett, er du alt i gang med å skyte bilder av dyyyyr hifi ;D
- Takk for det Jan! Fikk nettopp mail fra pianisten, og den nye bildeserien falt hvisnok i smak der også.. Morro!Grumpy skrev:Fantastisk flotte bilder kaap. Disse gjenskaper varmen og atmosfæren som det sikkert var på konserten.
Du er utvilsomt forumets ubestridte Konsert-Fotograf-Konge.
- Heretter bør KB la deg få slippe til on-stage og bli hennes personlige hoff-fotograf.
Gratulerer også med et smakfult lyd-og-bilde-rom. Her har du vært flink til å utnytte plassen.
- Tusen tatt. Veldig hyggelig tilbakemelding å få65finger skrev:Leste hele tråden nå. En av de beste trådene jeg har lest her inne. flotte bilder og levende og godt fortalt
Du er en av de på Sentralen som definitivt kan stemples "Unik" ...i mange sammenhenger.kaap skrev:Hele poenget med DIY er vel at det skal la seg herme etter(syns no eg)
Bare fyr løs spm til byggingen til disse
mvh
Igjen, takk65finger skrev:kaap! håper du tilgir at jeg hermer og lager slike selv. igjen: flott tråd!![]()
Vanskelig å si. Mine paneler er et kompromiss mellom demping og anonymitet (dvs WAF). Vet/husker å ha sett en del bilder fra DIY hvor 10cm rockwool plater blir kappet til i trekanter og "stacket" oppover til 1m ++(Vil tro en plate på 120x60cm blir til 4 trekanter, og gir så 40cm i høyden pr plate)... Hvordan dette funker i praksis vet jeg derimot ikke. Nå har jeg dipolHT'ere, og slike akusikktiltak regner jeg med har forskjellige virkning etter hvordan TYPE ht det er.. (TROR EG)tore_v1 skrev:
Om hvorvidt jeg har glød, før fruen avgjøreGrumpy skrev:Du er en av de på Sentralen som definitivt kan stemples "Unik" ...i mange sammenhenger.
- Vi får håpe at gløden din aldri dør ut.
Takker for det.. Bilder blir det nok, av forskjellig karakter, nå som våren er her og lyset er tilbakeDette lover godt når det gjelder fortsatt tilgang på ypperlige bilder. Gratulere!
Den som lever får se......PS: Kan vi regne med flere bilder av ho Kari, tro? ;D