WayAhead
Æresmedlem
Neste prosjekt blir å prøve ut stråbukkene från Gävle....
Det burde göra SuZ1...
Det burde göra SuZ1...
Er i begge på dig og Drossel er ved at finde de lydstudier der er i stor kbh?Lassencad du kunne måske arrangere et besøg for Drossel og mig? Det ville være interessant.
Måske mere interresant for dem, at også komme ud og lytte også.
De kunne så lytte hos mig bagefter, hvordan deres optagelser lyder hos en lyd nørd.
Jeg har haft besøg af Vifa international, men det glippede med et lysstudie, der skulle bygge et.
Det der er nærmest sort snak Lassencad.Er i begge på dig og Drossel er ved at finde de lydstudier der er i stor kbh?
OkDet der er nærmest sort snak Lassencad.
Jeg ville ikke satsa på den der, om da man ikke virkelig vil brenne inn kablene. Tradisjon tro så settes denne fyr på hvert år, like sikkert som den settes opp hvert år.Neste prosjekt blir å prøve ut stråbukkene från Gävle....
Det burde göra SuZ1...
Med Peter Green - R.I.P. stor oplevelse i Amager bio. Døde et par år eller tre efter.Er det det samme som "Black Magic"...?
OkDet er ikke rigtigt noget for mig - ellers tak Lassencaad
Ja han / de var et af de største band i verden der slut 60erne. Nok den bedste guitarrist der har levetMed Peter Green - R.I.P. stor oplevelse i Amager bio. Døde et par år eller tre efter.
En af de bedste.Ja han / de var et af de største band i verden der slut 60erne. Nok den bedste guitarrist der har levet
Når man hører så mange lousy optagelser så forventer jeg ikke meget.Skrekk og gru! Tenk om noen fakta skulle forpurre gjetninger og antagelser.....
Så en video med Ry Cooder hvor han fortæller om en oplevelse han havdeNår man hører så mange lousy optagelser så forventer jeg ikke meget.
Virker perfekt her.Dit link virker ikke.
Bedre koncentration vil jeg tillade mig at mene.Virker perfekt her.
Synes jeg ser en del Modushop kabinetter?
Ååå nej nu ikke også dig
Mulig det. Rommer fire Anaview ALC 1000/1300 som subb forsterkere.Synes jeg ser en del Modushop kabinetter?
Jeg antar at du bruker disse fordi du vil holde kablene litt fra hverandre?
Nettopp.Jeg antar at du bruker disse fordi du vil holde kablene litt fra hverandre?
Sikkert fornuftig. Prøver selv å holde spesielt strømkabler unna signal og høyttalerkabler. Men med 5 høyttalere, 6 subwoofere og et tosifret antall komponenter i jevnlig bruk er det en ganske håpløs oppgave.Nettopp.
Slett og blokker avsender om mulig. Hvorfor i all verden trenger du å spørre om noe slikt?Sorry off topic. Vil det ikke være farligt at åbne denne besked ? Vis vedlegget 737214
Grunnflate på rundt 85m2 ,60m2 andre etg + full kjeller. Var det på mitt barndomshjem.^Det var "billig" å bygge hus på 50-tallet. Husene var små og standarden enkel.
Ja man kan meget simpelt bruge materialer man har i forvejen, så man kan adskillige de forskellige slags kabler kaldet kabelhygiejne. Løfte nogle op, så de ikke rør nårde krydser.Det er mange som bryter sine kabelløfter i HiFi-verdenen.