Har ingenDu får bestille noen kassetter nå da Eller har du liggende på lur?
Man får fortsatt tak i Maxell UR 5-pack hos diverse Kjell & Company og Clas Ohlson butikker hvis man ønsker noe raskt og billig .Har ingen
Passer fint inn med resten av interiøret den Integra'nArtig med Rec Monitor da er det lettere og få greie opptak Vis vedlegget 648695 Vis vedlegget 648696
Det var det jeg tenkte også. Noen flikker på lydrommet i tørketiden andre kjøper ubrukelig ræl. Nei, nå var jeg dum Ove. Unnskyld! Har tenkt tanken på å vekke liv i den gamle Proton spilleren min noen ganger. Blitt med tanken.En boks med kun en hensikt? Dempe kløen etter nye ting....
Den bakerste der svinger skikkelig, men resten er bra åssåKjøpte denne buketten på Råkk'n Rålls
Vis vedlegget 648691
hvordan låter Springsteen på kassett?Kjøpte denne buketten på Råkk'n Rålls
Vis vedlegget 648691
En av de aller beste spillerne fra Technics det der. Hvis den gikk i elreturen så var det trist.Fikk ike dreijsen på spileren. Den drog ut bånna så det blei masse bånn inni luka. Fik kjærinnga til å svinge inomm Isi med denn. Bånna ligeså. Blei så lei
Teac/Tascam er ikke lengre hva det var.Fenalaar: Teac/Tascam har dobbeldecks også. Og en ny Teac/Tascam er en mer enn god nok måte å ta vare på den samlinga man allerede har. Husk merkets bånd- og studiohistorie, du..
Den nye Teac spillerne er ikke bra, de bruker en simpel kina mekanikk fra en boombox, wow og flutter er elendig. Det blir som BirgerG skriver en billig spiller fra nittitallet er vesentlig bedre. Les litt på Tapeheads om de siste Teac spillerne så slutter du sannsynligvis å anbefale disse til dine medforumister.Fenalaar: Teac/Tascam har dobbeldecks også. Og en ny Teac/Tascam er en mer enn god nok måte å ta vare på den samlinga man allerede har. Husk merkets bånd- og studiohistorie, du..
Den funka jo ike.En av de aller beste spillerne fra Technics det der. Hvis den gikk i elreturen så var det trist.
Nei men noen her hadde fixet den,en god spiller som fortjente noe bedre enn detDen funka jo ike.
Men den kan repareres, hvis du har den fortsatt og den er sort så kjøper jeg den for en tusenlapp.Den funka jo ike.
Låter som det skalhvordan låter Springsteen på kassett?
Noen Springsteen CD mastringer kunne vært bedre
Det var ikke så smart...Fikk ike dreijsen på spileren. Den drog ut bånna så det blei masse bånn inni luka. Fik kjærinnga til å svinge inomm Isi med denn. Bånna ligeså. Blei så lei
Kjøper du bare sorte produkter?Men den kan repareres, hvis du har den fortsatt og den er sort så kjøper jeg den for en tusenlapp.
Vil helst ha sort, alt som står fremme er i sort. min Pioneer CT-F1000 som selvfølgelig er i sølv, står inne i benken så det går bra. Noe av Pioneerutstyret fra slutten av syttitallet ble også solgt i sort, men de er svært sjeldne, jeg har bare sett receivere i sort, tror de først og fremst ble solgt i Tyskland) Mulig det blir en liten endring i løpet av høsten, akvariet skal avvikles og det gir rom for endringer. Ikke færre bokser, men flereKjøper du bare sorte produkter?
Det er en del bra ting som bare finnes i sølv (såvidt jeg vet)
Den har noen røde flagg for min del:Jeg har lånt øre til Tascam 202 Mk7, og den spiller faktisk langtfra verst.