Ref. det That's/Denon metall-partiet jeg kom over her om dagen (se bilde litt lengre oppe i tråden) har jeg solgt nesten halvparten av det allerede, men jeg har da igjen følgende forseglede kassetter i perfekt ("mint") tilstand:
9 stk. That's MR-X90 Pro (metall type IV) ca. 1989
1 stk. That's CD/IIF90 (Ferro-Cobalt type II) ca. 1990
1 stk. That's CD/MH90 (metall type II) ca. 1990
1 stk. BASF Chrome Maxima II (dobbeltlags ekte kromdioksid-formulering) Limited Edition No. 4 (spesiell design-utgave i begrenset opplag fra ca. 1991). En brukt slik jeg har liggende kan følge med på kjøpet, slik at den forseglede evt. kan nytes forseglet videre inn i evigheten, da dette jo må betraktes som et typisk samlerobjekt
Det var også bl.a. et That's SUONO FORMAT type IV 60 min. metallbånd, dvs. det aller råeste men uheldigvis dessverre uten plastforsegling, med i dette partiet. Men, det var visst ikke innspilt noe på det og er fortsatt godt som gull (jeg har lyttet gjennom begge sider), har ganske strøkent cover samt ubesudlet innleggskort og urørte etiketter. Fint "testbånd" dette altså, for de som måtte være nysgjerrige på en slik. SOLGT
Dette legges ut på finn.no etterhvert, men jeg ønsker (selvfølgelig) å tilby dette til alle tapehead "kasus"
her inne først, dvs. hvis noen er interesserte da. Hvis så, kan det med fordel sendes meg PM snarest.
PS: Jeg forlanger IKKE fantasi eBay-priser for noe av dette, kun det jeg mener det faktisk bør være verdt (så får vi se hvor det evt. bringer oss) ...
Snacky