S
Snacky
Gjest
Siste del av That's MR-X90PRO-partiet ble lagt ut på finn.no nå nettopp ...
Snacky
Snacky
Hvor i all verden klarte du å få tak i disse? Og, ble det dyrt?SONY METALLIC 90
Var så heldig å fikk kjøpt meg to sånne
Den var tøff
Kjøpte de av en kar på Facebook, begge kom seg på 310kr med porto. Om det er dyrt eller billig er jeg usikker på men jeg er fornøydHvor i all verden klarte du å få tak i disse? Og, ble det dyrt?
Snacky
Snart borte ...Siste del av That's MR-X90PRO-partiet ble lagt ut på finn.no nå nettopp ...
Så de på Finn, synes det var fin pris for slike godbiter! Har spilt inn på et par slike før, og de er veldig gode! Tåler kanskje ikke like mye nivå som de villeste metal-kassettene, men lydbildet er himmelsk!Snart borte ...
Snacky
Nettopp. Ikke like "råsterk" som f. eks. Sony Metal-ES, men meget balansert og oppløst; desto mer egnet for Dolby NR og nøytral frekvensrespons. Spilte inn Clair Marlo's 1989-album "Let it Go" på et brukt eksemplar for ikke så lenge siden på min Sony TC-K611S med Dolby S og det låt som det skulle for å si det sånn ...Så de på Finn, synes det var fin pris for slike godbiter! Har spilt inn på et par slike før, og de er veldig gode! Tåler kanskje ikke like mye nivå som de villeste metal-kassettene, men lydbildet er himmelsk!
Det er ikke så rart, siden det er den amerikanske utgaven av UDI (UDS-I høres kanskje mer "premium" ut, men de inneholder identisk tape)Fant også noe så sjeldent som en Maxell UDS-I i en skuff her, disse er det ikke mange av her til lands tror jeg!
Jeg som kjøpte disse. Gleder meg til å prøve den åpnede, den forseglede forblir forseglet. Veldig tøft design! Takker for handelen
Om mulig enda verreKr 29,- i 1988, kr 200,- idag. Inflasjonen tiltar virkelig i disse dager
Vis vedlegget 948332
Det er ikke pussig, jeg har lagt ved bilde av feil kassettLitt pussig at det står Superferro 90 på forsiden på første bildet (altså 2x45min i min verden) og 2x30 min på neste bilde!
har han kjøpt 2stk?Litt pussig at det står Superferro 90 på forsiden på første bildet (altså 2x45min i min verden) og 2x30 min på neste bilde!
"quaranty noun plural -es obsolete : a court of 40 magistrates in the Venetian republic"Det ble overaskende OK resultat på en quaranty cassette
Da klarte jeg faktisk å finne et par UDS-I 90 også, på eBukta. Ble dessverre ikke direkte billig (selv om det var de aller rimeligste jeg kunne få tak i; jeg fikk til og med prutet dem ned en god del), men disse er jo snart «unobtanium», så det får gåFant også noe så sjeldent som en Maxell UDS-I i en skuff her, disse er det ikke mange av her til lands tror jeg!
Vis vedlegget 947678
kom gjerne med bilder fra samlingen. Det kan inspirere oss andre til å samle merDa klarte jeg faktisk å finne et par UDS-I 90 også, på eBukta. Ble dessverre ikke direkte billig (selv om det var de aller rimeligste jeg kunne få tak i; jeg fikk til og med prutet dem ned en god del), men disse er jo snart «unobtanium», så det får gå
Snart er «samlingen» komplett …
Vis vedlegget 951025
Snacky
Samler bare på Maxell (én av hver); resten av det som er på vei inn blir lagt ut på finn ila høsten, men jeg kan poste et spektakulært "oversiktsbilde" av alt når jeg kommer så langt.kom gjerne med bilder fra samlingen. Det kan inspirere oss andre til å samle mer
Samler bare på Maxell (én av hver); resten av det som er på vei inn blir lagt ut på finn ila høsten, men jeg kan poste et spektakulært "oversiktsbilde" av alt når jeg kommer så langt.
Snacky