TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Joa, men overraskende å lese om foppall her. Mye bedre å diskutere hvilken farge på Agfa Color som låt best
Er vel ikke så veldig Sony freak, men det var Sony som kom med Walkman i 1979, og de utviklet mange spennende produkter. Bl.a. Trinitron, Elcaset, Beta, Playstation. Og de produserte veldig gode kassettspillere men jeg har mye forskjellig jeg; for å ta det i alfabetisk rekkefølge: Bluesound, Focal, Icon Audio, Onkyo, Pioneer, Rotel, Sony og Technics...så er altså Terje-A Norges største Sonyfreak Ligger et rimelig storparti med tape på Ebay nå med (iflg selger) 50+ forseglede tapes fra Mitsubishi, Bush og Memorex. Black Diamond, SF1 og DBX. times- og halvannentimestape.
Andrenevnte her er et britisk varemerke som fikk kassettene laget for seg i UK, og som holder mer enn OK standard. Veldig grei starter-stock, det...hadde flere Bush da jeg var liten.. 350 kr ligger budet på nå..
Innrømmer det, vil mye heller ha Sony UX-S, Sony UX-Pro, Sony Metal Master der istedenfor noe fjas fra Realistic, Memorex, whateverMen Sony ligger nok nærmest hjertet ditt også...se bare i tapehylla di
Sjekk Finn, du finner garantert en der i løpet av vinteren og det er sannsynligvis bare å bytte reim så er du "up and running"En slik liten walkman kunne jeg godt tenke meg selv. Min Pro-maskin er ikke akkurat kompakt i forhold til din. Dessuten er det et lite eksklusivt preg over Sonys toppmodeller, selv om tilsvarende fra Aiwa kanskje låter bedre (ifølge de som har prøvd dem her i tråden).
Lykke til med det, jeg følger med i tråden din. Har ikke lenger vinulsnurre, den forsvant i 1984 eller var det -85?Må alltid legge sjelen i gode opptak, og helst på chromebånd. Da får du nok nivå i toppen selv om du aktiverer Dolby B. Men i vinter så er nok fokuset på et annet analogt medium i krypten, her skal det fintunes og velges en RIAA før noe annet kommer i hus.
Har 1stk. Fuji Metal Z ja og 10 stk Axia J'z Metal.Terje-A: Den er tøff, den der. Får jeg tak i en, sier jeg fra, så kan du ta service og reimbyttr på´n.. Du HAR Fuji-tape?? Hvilke typer, hvor mange?