TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jeg visste den ville komme
@ KjellR : Bare å komme det, men gi beskjed på forhånd
@ KjellR : Bare å komme det, men gi beskjed på forhånd
Du er ikke tam
yay !!Pokker hell :-( Jeg må få opp muligheten til å laste bilder igjen.
Har 2 stk Dragon, CR-7, ZX-9, Eumig FL 1000, Revox 215S, 3004, 3014, 3014A, 910, Teac V7010, Akai GX 95, Alpine AL 90, Luxman K-03, Beocord 9000 og over 20 til fra Tandberg TCD 300 og oppover
Til repp også ganske mange: ZX-7, 700 ZXL, 1000 tri-tracker Pioneer CT 979, TCD 440A...
Takk takk.. Det man skal være obs på når det gjelder DAT er timeantallet på trommelen som fungerer som "lydhoder".Gratulerer samtidig til Mulelid med DA30II...morsom, den!!!
Dat spilleren ble ikke noen suksess. Ble slått ut av en Dolby S spiller i en gruppetest i What Hifi noen år tilbake. Har en sånn Sony spiller med det dyreste metall bånd. Gjengivelsen er nesten på topp nivå. Mange blir overrasket hvor bra en kassettspiller kan lyde med et ''ekte'' metall bånd og Dolby S. Støyen er minimal mvh. GuitPhillips hadde vel DCC også. Digital Compact Cassette. Slo aldri an visstnok. Nevner dette da både Elcaset og DAT er nevnt
Det er forskjeller mellom DAT-spillere som på alt annet.Dat spilleren ble ikke noen suksess. Ble slått ut av en Dolby S spiller i en gruppetest i What Hifi noen år tilbake. Har en sånn Sony spiller med det dyreste metall bånd. Gjengivelsen er nesten på topp nivå. Mange blir overrasket hvor bra en kassettspiller kan lyde med et ''ekte'' metall bånd og Dolby S. Støyen er minimal mvh. GuitPhillips hadde vel DCC også. Digital Compact Cassette. Slo aldri an visstnok. Nevner dette da både Elcaset og DAT er nevnt
Du milde for en samling Alpage/ Alpine til venstre nr 3 ovenfra å ned ?Vis vedlegget 179247
Med litt hjelp ligger det ann til å kunne laste opp. Her anlegg m. div. kassett spillere o.a.
Tull, de passer glimrende sammen med min rosa helsetrøyeTøff matte, men grusomme støvler du har