slemmo
Hi-Fi entusiast
Fikk den for 500 kroner, bruker den bare til å spille noen gamle minidiscer jeg har.
Udiskutabelt....vel. Han kopierer fra en original kassett med langt teknisk dårligere lydformat til MD. Komprimeringen på MD er veldig god. Jeg ser ikke at denne prosessen innebærer noe særlig forringelse av lyden.Du tar opp til et format som komprimerer lyden kraftig, så at lydkvaliteten forringes er jo udiskutabelt.
Men husker jeg brukte mye MD for sånn 20 år siden for å kopiere CDer som jeg ville høre på når jeg var på farta med MDwalkman. Har fått kjøpt igjen den samme MDspilleren som jeg hadde da, artig format.
fikk den i dag, takk for tipset.Ja. Den kom komplett
Er de ikke i reserve trofikk den i dag, takk for tipset.
Hvordan vet man hvilke børster man skal bruke? det var jo mange i det settet
Nei det funket bra. Opptakeren har støyfilter;Lydkvaliteten blir vel dårligere når du kopierer til MD
skrev noe slik til han en gang. han var nå kul nokk til å spøke med det å svarte meg; kanskje men så er jeg ItalienerMye opplysning, men en noe unødvendig dveling og uthaling?
Ja. Mye fluff og lite stuff.Mye opplysning, men en noe unødvendig dveling og uthaling?
Synes 498 kr for 5 stk HD8s er en veldig hyggelig pris jeg, selv med porto på ca 135 kr på toppen (det gir en stykkpris på ca 127 kr). Ville overraske meg stort om selger trengte å gå ned noe i pris for å finne kjøper til de 5, vil tro det er mer sannsynlig at han kunne velge og vrake i folk som ville kjøpe til annonseprisen.greit max en 100lapp stk. men samlet må prisen ned/vare med frakt
Den eneste nye HD8S som har blitt solgt på eBay i nyere tid:dukker opp fullblods metallbånd til 150-200kr stk. vær dag på ebay, kjøpte selv uåpnet sony 100 minutters 1stk med frakt 210kr
ser ikke grunn til å betale "mere" bare fordi det selges på Norsk nettside
Enig i dette. Kan være jeg hadde kjempeflaks men jeg solgte en boks HD-XS (JDM-versjonen av HD8s) for 2500,- og det var pris som kjøper selv foreslo.Synes 498 kr for 5 stk HD8s er en veldig hyggelig pris jeg, selv med porto på ca 135 kr på toppen (det gir en stykkpris på ca 127 kr). Ville overraske meg stort om selger trengte å gå ned noe i pris for å finne kjøper til de 5, vil tro det er mer sannsynlig at han kunne velge og vrake i folk som ville kjøpe til annonseprisen.
MA-R og -XG er så ikoniske at jeg anser de å være nærmest frikoblet fra markedet =der holder nok prisen seg.Øyyy - nå må dere ikke dempe prisgalskapen. Undertegnede sitter med en (bitte)liten bunke MA-R bånd (med kondomen på plass) - og det er helt klart at en eventuell kjøper må (bør?) betale astronomiske priser for rælet...
hva er billig da?Kjøpte denne artige saken i dag for en veldig billig penge synes jeg: Vis vedlegget 1033190
Technics;
Fete høyttalereTechnics;
Platespiller SP-1025
Tuner ST-9030
Average meter SH-9020
Pre SU-9070
EQ SH-9010
Amp SE-9060 x 2
Tape RS-1510
Cass RS-M77
Ht usikker
Kassettspillerens venner
Renoverte, pusset opp og gav vekk til "hagemannen" en Nakamichi CR1E i dag.
Var veldig spennt, da jeg testet den i hovedannlegget.
Det var altså noe med Nakamichi. Du verden for en sprø lyd med ett minimum av støy på en
"simpel" 2-hoved maskin.
Beste var å se fjeset på mannen, da han satt i soffan med en øl å lyttet. Endda bedre, da han tok den med seg.
Dagens solstråle-historie