Noen spurte etter bilder!
Nå har jeg laget et album i galleriet. Ta en kikk hvis du har lyst...
Hilsen G-nøkkel
Nå har jeg laget et album i galleriet. Ta en kikk hvis du har lyst...
Hilsen G-nøkkel
Da må jeg først vite hvem du er, så send en PM med det så skal vi se om hjernen funker.Takk, KW! Du husker vi møttes eller?
Sånn er det når en ikke kjenner nicket men likevel vet hvem det er, ja vi har selvføgelig møttes i hifisammenheng.Da må jeg først vite hvem du er, så send en PM med det så skal vi se om hjernen funker.Takk, KW! Du husker vi møttes eller?
Mvh.KW
Jeg har jo også lyst å sjå dine nye Blade's, men finner ikke bildene?
Hei!Jeg har jo også lyst å sjå dine nye Blade's, men finner ikke bildene?
Steen
Ser poenget. "bladene" passer ikke inn overalt. Undertegnede, kan f. eks. ikke ha dem i et "bierstube" innredet lytterom.Jooh, jeg har da sett hvite Kef Blade i annonser o.l., men det er i et hjemmemiljø det begynner å bli moro
Steen
Gratulerer KEF.Kef viste frem en 50 års jubileumsmodell på årets Münchenmesse Kef LS50.
Vis vedlegget 135851
Det var ikke få som tydelig lurte på om denne lille HT. virkelig spilte uten annen membranhjelp i det store rommet.
30cm høy 20 cm bred og 28cm dyp (med terminalene).
Ganske så imponerende imo.
Mvh.KW
Har du hørt noen prisantydning på denne her hjemme KW?Gratulerer KEF.Kef viste frem en 50 års jubileumsmodell på årets Münchenmesse Kef LS50.
Vis vedlegget 135851
Det var ikke få som tydelig lurte på om denne lille HT. virkelig spilte uten annen membranhjelp i det store rommet.
30cm høy 20 cm bred og 28cm dyp (med terminalene).
Ganske så imponerende imo.
Mvh.KW
Vis vedlegget 149962
Audio Awards 2012-2013 | EISA - The European Imaging and Sound Association
Mvh.KW
Takk
Har du gått til innkjøp Ørnbjørn eller sitter du på ventebenken?