Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.935
Er det noen spesiell grunn til at Kharma utstyrer sine kostbare signal-, og høyttalerkabler med "boblejakke" ut over et ønskelig estetisk uttrykk?
All Enigma Veyron Cables are finished to perfection with an embroidered genuine leather sleeve.Er det noen spesiell grunn til at Kharma utstyrer sine kostbare signal-, og høyttalerkabler med "boblejakke" ut over et ønskelig estetisk uttrykk?
NETTOPPAll Enigma Veyron Cables are finished to perfection with an embroidered genuine leather sleeve.
The embroidered pattern is a recognizable Kharma pattern, which can be seen back in many other details along the different collections, as well as the Enigma Veyon Loudspeakers.
Besides the aesthetic beauty of these leather sleeves, they also have a function of reducing external vibrations and protecting the internal cable technology.
Her er et bilde av Exquisite Midi i lysere treslag. Det er ikke så mange bilder å finne hvis man ikke søker med asiatisk tegnspråk tror jeg.Hadde jeg hatt muligheten til å bestille et sett, rykende ferske fra fabrikk, så hadde det vært fristende å bestille dem i mer "nordiske", lysere, farger. Men med minst like mange lag klarlakk, selvsagt. Og jeg er helt enig i at rosé-gull er mye bedre enn "vanlig" gull.
"Er du ute etter nordisk design? Bytt til asiatisk tegnsett på PC-en!"Her er et bilde av Exquisite Midi i lysere treslag. Det er ikke så mange bilder å finne hvis man ikke søker med asiatisk tegnspråk tror jeg.
En sån hud har jag också, men inte resten.
Hei. Ja beskriv gjerne det!Har hørt mye på EV 4D nå.
Fra en tidligere eier av flere Exquisite modeller; Grand og Classique, ja det er stor forskjell på lyden på de vs EV.
Hvis det er interesse så kan jeg skrive hva forskjellen er.
Skal rusle litt rundt i Trondheim 31/7. Er det mulighet for en lytt på disse Kharma høyttalerne? Ser ut som et stort rom som gir de muligheten for å vise sitt potensiale.
Dårlig respons!! Skal ikke kjøpe, og ikke har jeg midler heller, men synes det er spennende med eksklusivt utstyrSkal rusle litt rundt i Trondheim 31/7. Er det mulighet for en lytt på disse Kharma høyttalerne? Ser ut som et stort rom som gir de muligheten for å vise sitt potensiale.
DB9S Diamond Edition tyder på at Kharma fortsatt er fornøyd med grunndesignet i Elegance-serien. Og som Jabba_Jabba antyder, så kryper prisen nordover i retning Exquisite-land.Vis vedlegget 734102
Så den kan saktens kalles en micro Exquisite og veiledende pris er satt til 67 500 US dollar for de som måtte lure på det.
Exquisite Midi Grand 3.0 er også lansert, ser jeg. Uten nevneverdig høyere WAF enn forgjengeren. Det er definitivt ikke bare finansene som står i veien for å sette disse i stua.