roadrune
Hi-Fi freak
Hvis du beskjærer bildene litt i redigeringsprogrammet på mobilen før du laster opp, blir det rett.Utrolig irriterende at bildene legger seg feil vei når man laster opp fra mobilen
Hvis du beskjærer bildene litt i redigeringsprogrammet på mobilen før du laster opp, blir det rett.Utrolig irriterende at bildene legger seg feil vei når man laster opp fra mobilen
Det er 3 typer acryl lim vi pleier å bruke.Hm.... Hva limer du acryl med??
Hææ?Du har nok ikke spilt høyt nok
Eurokursen er vel ikke så stiv?deilig å finne ut at du egentlig er millionær?
Er i hvert fall millionær i gjelddeilig å finne ut at du egentlig er millionær?
FINT!! Nå da du har erfaringen inne så kan du komme hit og gjøre det samme med samlingen her! Jeg er så klønete med slikt..Discogs er fine greier
Da ble stort sett hele helgen brukt til å få en oversikt på platehelvete
Vis vedlegget 557528
Ett minutt tror jeg må være et estimat for tilbudsfasen.Hehe.... takk for generøst tilbud men har nok ingen planer om en slik katalogisering! Heldigvis.... Med 10k album og ett minutts arbeid / album snakker vi fire normale arbeidsuker for en slik jobb. Aner ikke om det går på ett minutt eller mer dessuten.
Takk for det Haldor. DIY er moroSupert prosjekt scalars, denne tråden har gått utenfor radaren min (snevert søkeområde...)
Fantastisk resultat, på alle fronter bokstavelig talt, lekre løsninger og plenty av DIY - just what rocks my boat 8)
Det som overasket meg, var verdien på enkelte plater, som jeg kjøpte på 70 tallet, og som tydeligvis er sjeldne og ettertraktet. Og det er plater som fort kunne havnet i 'kast' klubbenRått tippet fra min side, har aldri prøvd å gjøre dette og kommer nok ikke til å prøve heller.. lettere å huske alle LP'ene!
Da kan du jo bare donere en av de gode drevene til Skjetten:=)Helt klart, var på "Vinyl og fleskåk" til Gøteborg i sommer og i en bruktsjappe der hang det fem-seks skiver på en vegg... pris fra 990,- til 4.500,- og jeg har alle sammen, kjøpt nye i sin tid og i super mint cond. Sjeleglad for at jeg ikke har trang til å kjøpe vinyl lenger!
Tror ikke han har bygd den på nytt.Ser helt klart mye bedre ut, og legger merke til at du har bygd den med litt forskjellig avstander mellom, slik at den får identisk høydeplassering på drivere i forhold til det game stakket. Noen spesiell grunn for det?
Det har du ikke. Ser det nå at det er et "skall" på utsiden av de eksisterende.Tror ikke han har bygd den på nytt.Ser helt klart mye bedre ut, og legger merke til at du har bygd den med litt forskjellig avstander mellom, slik at den får identisk høydeplassering på drivere i forhold til det game stakket. Noen spesiell grunn for det?
Dette er "wrapping" med forex på de eksisterende kassene. (Hvis jeg ikke har misforstått, da )
Takk. Den skal jeg beholde som backup spiller, hvis noe skulle streike på den andreFlott den Denon spilleren.