Jeg fikk en bit av en snekker kompis som driver eget firma. Tror man må ha et kundenummer hos importøren for å få kjøpt? Er i hvert fall det jeg har hørt. Har du søkt på Finn.no?Bærre lækkert! Om jeg kan tillate meg - hvor får dere kjøpt valnøtt i mindre kvanta, og til hvilken pris??? Ta der gjerne på PM, om du vil...
I beg to differ ! Finér er aldri enkelt, og må bli perfekt for å bli bra.Benkeplate eller finér er sikkert det enkleste, hva skal du lage?
Det blir bilder etter hvert, med både alu og svart. Må nesten se det før jeg bestemmer megDette blir bra!
Jeg tror svart list, men kan hende alu når fargen på treverket blir mørkere med olje....
Enig. Tar igjen fargen fra plint/spiller.Med olje!
...og mørk list.
Lekkert!Da var den ferdig. Det ble som dere ser sorte lister rundt.
Håneidu! en går nok ikke. Bilder av spilleren på hylla si i det ferdige lytterommet, og med besøkende i sofaen! Faktisk kan du bare innse at denne tråden nå er anleggstråden din, og at den kommer til å vare en stund.Og med disse bildene avslutter jeg denne bygge tråden. Takk til dere som har fulgt med!
Flott spiller!Da var den ferdig. Det ble som dere ser sorte lister rundt.
Og med disse bildene avslutter jeg denne bygge tråden. Takk til dere som har fulgt med!
Mvh
Lars
Vis vedlegget 492847
Vis vedlegget 492848
Vet du hva, gooner; det har'n for lengst fått! Attpåtil med basis i en selvanskaffet 110v utgave, med tilhørende innkasset step-down trafo. Lars; nå er det bare å finne frem greiene, og kanskje spandere et bilde eller to også?Flott spiller!
Da mangler du bare en Scroogemaster i samme finish
http://www.hifisentralen.no/forumet...-nok-et-vinylvaskprosjekt-20.html#post1787777