sclalars
Hi-Fi freak
Fytti helvete å dette låter ;D
Alle platene mine er som å høre på nytt. Jævlig moro. Blir mange timer nede i hula her nå
Jeg bruker 2 stk Anaview AMS 1000 ( tror jeg de heter) som forsterkere. Og bassene er delt ved ca 200Hz .Bruker også MiniDSP for deling.Spennende tråd og flott lytterom!
Mulig det er beskrevet tidligere, men hva slags forsterkere bruker du på basstårna og delefrekvens?
Veldig bra album, sitter og koser meg nå Takk for tips! Er dette det beste albumet fra gruppa?Vis vedlegget 483742
Alle platene mine er som å høre på nytt. Jævlig moro. Blir mange timer nede i hula her nå
Sharks er knallbra!^Yes er minst like bra.
Den må jeg teste når jeg kommer hjem i ettermiddag. Hørte den på jobben her nå, på tidal, og skjønner hva du menerFree love er også ganske kul,
Får fart på bassmembranene gitt
Du er bare nødt til å ta deg en tur til opp til meg Vidar. Det er natt og dag forskjell fra forrige gangen du var her.Veldig bra album, sitter og koser meg nå Takk for tips! Er dette det beste albumet fra gruppa?Vis vedlegget 483742
Det skal vi få til VidarDet må jeg få gjort Det spilte jo ganske bra sist, men jeg hørte det var potensial for noe mye bedre. Du må gjerne ta deg en tur hit på ettermiddagen 12 eller 13 mars, hvis en av dagene passer
Hehe, ja kanskje detDet neste blir å pigge opp gulvet så du får plass til fler
IMO er det denne og "Yes" du må ha. Jeg liker Yes hakket bedre, tror jeg. Mye pga. åpningssporet "Honey White".Veldig bra album, sitter og koser meg nå Takk for tips! Er dette det beste albumet fra gruppa?Vis vedlegget 483742
Hvis den var til meg, så blir det 2 til pr side.Blir det da 2 til pr side eller 4?
Har bare Good. Hvordan står den seg sammenlignet med de andre?Jeg har Yes, Cure for pain, Good, Like swimming og The night i samlingen nå
Ja, det stemmer det. Er noe dritt å ha tilgang på CNC fres VidarNesten som å bygge lego, når alt er så fint maskinert
Jeg tok meg den frihet å legge ut en åpen invitasjon her på HFS, så kan jo flere få sjansen til å høre det samtidig som du er hos meg.I morgen formiddag skal jeg en tur ut til RES, og se på godsakene hans. ( og da snakker jeg om steroeanlegget )
det skal bli utrolig spennende. Jeg vet han besitter top notch godsaker.
Spesielt når man er en mester i fagetJa, det stemmer det. Er noe dritt å ha tilgang på CNC fres VidarNesten som å bygge lego, når alt er så fint maskinert
Hehe, itt'no problem. Ingen av skruene skulle trekkes til, bare skrues ned til O-ringene.Kule føtter. Trenger du 10 stk. under platespilleren?
Får litt angst av å tenke på så mange rettsporskruer. Unbrakonøkkelen er oppfunnet!
Problemet med tykkere ringer er at da øker diameteren også, og da må jeg lage føttene enda større også, og det har jeg ikke lyst til.Du får kjøpe tykkere O-ringer.
Fine var de uansett. Er det slik Isonoe-føtter er satt sammen?
Trodde man fikk O-ringer i omtrent hvilke tykkelser og diametere som helst. Ikke i sortimentbokser fra Clas og Tema, selvsagt, men du har vel noen kataloger på jobben?Problemet med tykkere ringer er at da øker diameteren også, og da må jeg lage føttene enda større også, og det har jeg ikke lyst til.Du får kjøpe tykkere O-ringer.
Fine var de uansett. Er det slik Isonoe-føtter er satt sammen?
Er ikke kjent med de Isonoe føttene. Jeg får sjekke de ut.
Oj, der var du også jaDu kan kjøpe o-ring på rull, kappe pent med barberblad og lime sammen ønske lengde med lynlim. Sitter som juling.