Ikke de store endringene i kjellerstua. Naim Nait har gitt et godt løft i lilleanlegget, men det kommer en rørforsterker, eller en Lavardin, med tid og stunder.
Men noe må man jo sysle med, så jeg har funnet frem minidisc spilleren. Har 30-40 minidisc´er med diverse musikk, en del kopierte album (CD) men også en del "mixtape´s". Nostalgitrip
Låter slett ikke verst. Vurderer å finne en stasjonær spiller på finn, men er usikker på om det er noe å hente lydmessig. Noen som har erfaring?
Har også overtatt en god del kassetter som har blitt oppbevart hos min mor og har flere på vei inn fra min far. Ser at det er flere dem som har tilhørt meg. Vurderer nå å skaffe meg en kassettspiller også.
Har ingen kunnskap om kassettspillere og klarer ikke å skille møkk fra gull når jeg kikker på finn. Vil ikke legge mye penger i dette, 2-3000,-. Om noen har tips til konkret spiller på finn, eller enda bedre, om noen i Bergensområdet vil selge en ok spiller i dette prisskiktet, er det bare å gi beskjed.
Ellers er det jammen ekstra godt å finne roen i en varm kjellerstue på denne tiden av året, og spesielt etter tur i sjeldent fint bergensvær!