Var en tur innom Duet Audio i dag. Trodde jeg skulle på demo av Naim Classic oppsett. Men, nok en gang var jeg en uke for tidlig ute...
Når jeg er på fredag og leser "lørdag" så tenker jeg, "i morgen". Her tenker jeg at forhandlere (og lydlaugmedlemmer
) må bli flinkere til å presisere om det ikke er FØRSTKOMMENDE lørdag det inviteres til.
Jaja, jeg ble nå uansett tatt godt i mot hos Duet og fikk høre på top-notch Naim oppsett med Piega Coax 601. Dette låt veldig bra!
Fikk også høre aktive Dynaudio Focus 110. Jeg er på jakt etter aktive høytalere i stua som skal spille med streamer og med Lenco platespiller prosjekt som jeg holder på med.
Har i utgangspunktet tenkt at det skulle være KEF LS50 wireless II. Men selger mente Fokus 110 var endel bedre.
Fokus 110 låt helt supert, imponerende for å komme fra så små bokser. Har fortsatt ikke hørt LS50, så inntil jeg har fått sammenlignet er det bare å knote videre med Lenco`en.
Pizzaene er i kveld produsert av undertegnede, akkopagnert av kjøkkenanlegget som består av 1stk Bose Soundtouch. Jeg er ganske sikker på at 2stk KEF LSX vil øke matlagingsmotivasjonen min med om lag 47-56%. Så får noen andre i familien vurdere om det er verdt det.
Vis vedlegget 975077
I kjellerstua har man sprettet kveldens første. Kinn skuffer aldri.
Vis vedlegget 975078
Blant de sist ankomne platene i kjellerstua er Greta Van Fleet sine tidligste album. Men kveldens første på spilleren er Greta Van Fleet sitt siste.
Jeg synes dette er et dønn solid album. Hvis du liker Led Zeppelin er dette midt i blinken!!
Vis vedlegget 975082
At transparent vinyl nå om dagen gir mer tenning enn transparent undertøy får man bare ta til etterretning.
Vis vedlegget 975083