Hvem skal synge i konserthuset onsdag?Vis vedlegget 941387
In his second recording of the work on DG Bernstein casts a boy treble in the last movement which I think rules it out completely. Had Mahler wanted a boy to sing the last movement I am willing to believe he would have said so in the score. - Tony Duggan
Pyttsann.
Chailly har lenge vært en favoritt hos meg for tidlig modernistisk musikk, alt fra Mahler til Stravinsky.
Fant frem sonatene med Annie på Hungaraton nå. Ny musikk for meg. Dette var vidunderlig vakkert. Supert tips.Etter å ha hørt på Annie Fischer som spiller Beethoven-sonater (Hungaraton), er det bare å bøye hodet i beundring og takknemlighet - eller juble i ren glede. Annie og Ludvig er litt av et team, gjennom århundrene og her og nå.
Ble det konsert?Vis vedlegget 941915
Det blir Mahler, Wagner og Sibelius i kveld bare Vy greier å frakte meg inn til hovedstaden .
Satt i midten på rad 13. Enig angående kjemi. For et talent. Tenker litt fotball her. Hvor lenge er kontrakten med ham? Hvilket større orkester går han til?Det ble konsert, en riktig fin en også. Kjemien mellom orkesteret og dirigent er magisk. Den unge sopranen gjorde det også meget bra. Vi satt i midten på rad 11. Der var lyden på ingen måte stressende. Strykerklangen i orkesteret er fabelaktig og alle som hadde solopartier i Mahler symfonien greide seg mer enn bra. Ofo skal nå turnere med dette programmet bla. i Lucern og Edinburgh . Vh GunnarS