Som er dirigenten som forsvant pga elendig billedkvalitet:otare skrev:Nei, Bach_Man, det er ikke den. Rett orkester, men feil dirigent. Dirigenten på min LP er Josef Vlach.
Som er dirigenten som forsvant pga elendig billedkvalitet:otare skrev:Nei, Bach_Man, det er ikke den. Rett orkester, men feil dirigent. Dirigenten på min LP er Josef Vlach.
Det er fint at du lar din opplevelse være den som teller for deg, det er mange "besserwissere" som kan fortelle deg ditt og datt, men til syvende og sist er det du som bestemmer hva du liker.kjoenik skrev:Har ikke nok erfaring til å være kresen
Om forestillingen får gode eller dårlige anmeldelser har jeg ingen anelse om.
Synes Starker har en fyldigere og mer kraftfull klang i spillet sitt.
Bet meg faktisk merke i akkurat dette som jeg har uthevet i sitaten fra anmeldelsen du linket til.
"The first movement inelegant and brash, the soloist with a restricted sound, a harsh edge to his tone whenever things got fast or loud, and lacking a confident pianissimo for the Allegro Moderato finale.
Men som sagt, har (heldigvis?) ikke så mye erfaring, så dette la ingen demper på min opplevelse
Helt enig; synes bare det var interessant å komme over en referanse til Moser i Bergen dagen etter at jeg hadde kommet over en referanse til ham (for første gang) i en annen (og veldig god) blog.kjoenik skrev:Men som sagt, har (heldigvis?) ikke så mye erfaring, så dette la ingen demper på min opplevelse
Ja, anbefales!Valentino skrev:Har akkurat kost meg igjennom den nye platen til Tor Espen Aspaas, Mirror Canon, med musikk fra første og andre Wienerskole.
Beethovens pianosonate op. 111
Schönbergs Sechs kleine Klavierstücke op. 19
Weberns Vier Stucke für Geige und Klavier, op. 7 (m/Kolbjørn Holthe på fele)
Bergs Sonate für Klavier, op. 1
Aspaas spiller flott (her i huset har han konkurranse fra Brendel i Beethoven), og programmet er kjekt sammensatt; Det er en plate som er fin å høre igjennom i ett. Og lyden er 2L. Fantastisk pianoopptak, intet mindre (og Steinwayen låter innspilt og fin).
Anbefales!
Nå har vi også oppdatert vår testside for HiRes nedlasting med første sats av Beethoven fra denne SACD'en i DXD, DSD og 24B/96kHz i stereo og surroundValentino skrev:Har akkurat kost meg igjennom den nye platen til Tor Espen Aspaas, Mirror Canon, med musikk fra første og andre Wienerskole.
Beethovens pianosonate op. 111
Schönbergs Sechs kleine Klavierstücke op. 19
Weberns Vier Stucke für Geige und Klavier, op. 7 (m/Kolbjørn Holthe på fele)
Bergs Sonate für Klavier, op. 1
Aspaas spiller flott (her i huset har han konkurranse fra Brendel i Beethoven), og programmet er kjekt sammensatt; Det er en plate som er fin å høre igjennom i ett. Og lyden er 2L. Fantastisk pianoopptak, intet mindre (og Steinwayen låter innspilt og fin).
Anbefales!
Åh, det er krigen. Jeg synes hun er nydelig på dette. Også.berxter skrev:Valentino: Nå synes jeg hun ser tynn og usunn ut....
Oh shit. Neste gang, emotikon.emotikon skrev:Mens jeg venter på å skulle hente PKS...