Om du mente Ella/Armstrong-utgaven:Hvem synger Sporting Life der da?
B
Kim Borg i Mussorgskys Sanger og Danser om Døden? Vil ha! Bah, 92£ fra Amazon ;(Boomtown Rats likte ikke mandager, men jeg mener denne tirsdagen er like ille!! Det kan sikkert skyldes at Mussorgskys sanger som nå "overfaller" meg ikke er av det lystigste slaget...............
Disse dødssangene som den finske bassen slipper ut fra strupehodet er jo DØDSbra greier, selv om det ikke er akkurat er lystig og lett kost som her skal fordøyes. Godt å høre at du fant den til "menneskepris" (selv om jeg ikke helt er oppdatert på kiloprisen på dette for øyeblikket)Kim Borg i Mussorgskys Sanger og Danser om Døden? Vil ha! Bah, 92£ fra Amazon ;(Boomtown Rats likte ikke mandager, men jeg mener denne tirsdagen er like ille!! Det kan sikkert skyldes at Mussorgskys sanger som nå "overfaller" meg ikke er av det lystigste slaget...............
EDIT: Fant den til menneskepris
B
Liker disse "strofene" av Mussorsky. Har begge nevnte innspillinger ett eller annet sted her. Hvorostovsky på cd.Heh, ja jeg har dem jo med Hvorostovsky, men det er noe med Kim Borg. Lyse og lette er de aldeles ikke.
EDIT: Eller var det Leiferkus..
B
Vivaldi obokonserter.
Jeg finner god grunn til å samle på denne Vivaldi-serien fra Naive.
Vis vedlegget 183543
Det stemmer, det er den. Jeg er ikke sikker, men jeg kjøpte sannsynligvis min lokalt hos musikkhandleren. Pleier å kikke etter Naive Vivaldi hver gang jeg er innom.
Hei hei.Hei hei, alle sammen.
Lokalt kor og musikere skal framføre Johannespasjonen i Ringsaker kirke neste søndag (det blir en fin dag. Milano-Sanremo på TV etter formidagssykkelturen og så konsert) så jeg frisker opp med Gardiners innspilling for Archiv.
Synd at jeg bare har denne innspillingen. Er litt hard og klinisk i tilnærmingen, er den ikke?
Har zappet litt nå (annen Puccini-opera på gang samt tur med bikkja i finværet)Hei hei.Hei hei, alle sammen.
Lokalt kor og musikere skal framføre Johannespasjonen i Ringsaker kirke neste søndag (det blir en fin dag. Milano-Sanremo på TV etter formidagssykkelturen og så konsert) så jeg frisker opp med Gardiners innspilling for Archiv.
Synd at jeg bare har denne innspillingen. Er litt hard og klinisk i tilnærmingen, er den ikke?
Høres ut som det planlegges en mer enn grei dag
Gi meg litt tid, skal sjekke denne innspillingen. Denne ligger sammen med de andre Gardiner- innspillingene av Bachs Kirkemusikk i nærarkivet ved lyttestol.
Ja & ja.Mener du med den siste setningen din Valentino at du bare har Turandot og La Boheme av Puccini?
Det må du snarest gjøre noe med.