Fornuftig valg - Bolero er super, hvert 5. år....Ozawa og Boston-symfonikerne spiller Ravel. Blir nok alt (utenom Bolero). Vinyl.
Vis vedlegget 188353
B
Den vinylboksen har jeg også.Ozawa og Boston-symfonikerne spiller Ravel. Blir nok alt (utenom Bolero). Vinyl.
Vis vedlegget 188353
B
Hva er så forferdelig med Bolero?Fornuftig valg - Bolero er super, hvert 5. år....Ozawa og Boston-symfonikerne spiller Ravel. Blir nok alt (utenom Bolero). Vinyl.
Vis vedlegget 188353
B
Hvor har jeg skrevet at Bolero er forferdelig?Hva er så forferdelig med Bolero?Fornuftig valg - Bolero er super, hvert 5. år....Ozawa og Boston-symfonikerne spiller Ravel. Blir nok alt (utenom Bolero). Vinyl.
Vis vedlegget 188353
B
Hehe. Hvert femte år, ja. Men de andre fire da? Og berxter unngår den jo omhyggelig, ser det ut somHvor har jeg skrevet at Bolero er forferdelig?Hva er så forferdelig med Bolero?Fornuftig valg - Bolero er super, hvert 5. år....Ozawa og Boston-symfonikerne spiller Ravel. Blir nok alt (utenom Bolero). Vinyl.
Vis vedlegget 188353
B
Står her at jeg synes den er super.
Du kan eventuelt dosere ut mot Vårjevndøgn som faller om noen dager?Siden La Primavera, som Milano-Sanremo gjerne kalles, går i morgen er helgen viet en overdose Vivaldis Våren fra De fire årstider:
Mutter og TrondheimSolistene
Biondi
Hogwood
Il Giardio Armonico
Loveday og Marriner
Sparf og Drottningholm
Jeg har visst ikke flere.
Det har jeg ikke fått med meg. Hva var det for noe rart da?Gårkveldens opera - og nei, jeg menget meg ikke med 5000 mer eller mindre fulle musikanter etter NM-janitsjar i går kveld.
Berlioz; Benvenuto Cellini
Gedda, Bastin, Massard, Soyer, Blackwell, Lloyd, Cuenod etc. - Chor. of teh ROP, Covent Garden/ BBC Symph.Orch. - Davis
Vis vedlegget 189077