Hmm. Jeg har innspillingen til Kremer & co:Bach_Man skrev:Schuberts oktett i F-dur. Høres ut som en sommerdag.
Da er det formen det er noe galt med, du vært på feil julebord, og trenger en pilleGunzi skrev:.......Det er ikke alltid at Britten eller Vaughan Williams matcher dagsformen.
Koppen er også fin, syns jegGunzi skrev:......Kaffen er Blå Java, fra italiensk pressokanne - Aluminium.
På LP fra Classic selvsagtThis first in the series of "Classic Records Presents" features Pavel Kogan conducting his Moscow State Symphony Orchestra performing a piece of music they both know and understand well. The venue for the recording is the famous Congress House in Graz, Austria. The performance and the Elite recording are equally superb. Many argue that Russian Orchestral music is best performed by Russians and this performance lends credibility to that assertion. The recording was mastered and cut by Bernie Grundman using Classic's all-tube analog cutting system and pressed on 200-gram vinyl. This package also includes a bonus 7" recording of Shostakovich's The Coachman's Dance, which, cut at 45 RPM, is a real thrill and a Kogan favorite encore piece.
Jøgga, jeg har jo lagt merke til din anglofile entusiasme, og det har gjenoppvekket noe av interessen min for øyriket. Skal sjekke ut Tallis Fantasia - tror ikke den står i noen hylle her foreløbig.Jøgga skrev:Da er det formen det er noe galt med, du vært på feil julebord, og trenger en pilleGunzi skrev:.......Det er ikke alltid at Britten eller Vaughan Williams matcher dagsformen.
Prøv "Tallis Fantasia" på moderat volum
Koppen er også fin, syns jegGunzi skrev:......Kaffen er Blå Java, fra italiensk pressokanne - Aluminium.
og takk for tips om Harty, ukent for meg og det er alltid kjekt med nye bekjentskaper.
Med litt flaks får jeg med meg Contes d'Hoffmann i Covent Garden på lørdag, er dette en innspilling det er verdt å forsøke å lete opp først? Må prøve å få gjort litt research om jeg skal få stort ut av besøket ...berxter skrev:Og det er ingenting å sette fingeren på hos disse heller: Strålende plate fra 1964(?)
Bernt K