Takk det samme til deg og alle andre Klipschnisser! ;DJanR skrev:Ett riktig godt nytt år til alle Klipsch venner
/jan
Først og fremst, grats med sub som endelig er friskemeldt og virker som den skalH.R skrev:Da var sub endelig på plass.
En RSW-15 som har tatt steget fra 115V til 230V og har absolutt potensiale til å bli fast inventar i heimen.
Kan styre min begeistring 8)Brasse skrev:Mon tro om generalen vrir seg i grava:
Klipsch Unveils the LightSpeaker
Both light and speaker, it screws into a socket just like a bulb (ja, akkurat som ei lyspære i en lys-sokkel), showering your house with both audio and energy-efficient, 20-watt LED light.
http://www.klipsch.com/na-en/products/lightspeaker-system-overview/
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2357631,00.asp
(Jeg liker produktet - det har nok et stort potensiale. Bare ikke så veldig FIREBREATHING føkkings rock & roll. Litt høy Logitetch-faktor)
Det var jammen rasktOve W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Nå er det bare og få hentet i Egersund ???
Mvh
En meget glad Ove
Håper det!, har aldri hørt de ;DH.R skrev:Ove har grunn til å være gladOve W skrev:En meget glad Ove
Gratulerer
Gratulerer så myeOve W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D
Mvh
En meget glad Ove
Gratulerer Ove. Der har du fått deg skikkelige høytalere. Kanskje de beste Klipsch noensinne har produsert.Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
Gratulerer med høytalere! Ellers veldig merkelig saker det her. For alle de tre som ville kjøpe mine La Scala da jeg la dem ut i starten av desember bodde på vestlandet, men du derimot som bor en liten halvtime unna meg kjøper fra vestlandet... :Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
Grattis hvor i landet bor du?Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
Sjekk profil :eddie1 skrev:Grattis hvor i landet bor du?Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
hehe se der ja takkerJanR skrev:Sjekk profil :eddie1 skrev:Grattis hvor i landet bor du?Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
/jan
Det var så lite såeddie1 skrev:hehe se der ja takkerJanR skrev:Sjekk profil :eddie1 skrev:Grattis hvor i landet bor du?Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
/jan
Takk ;D jeg så ikke dine til salgs!,merklig jeg titter altid på klipsch som er til salgs.shaunv skrev:Gratulerer med høytalere! Ellers veldig merkelig saker det her. For alle de tre som ville kjøpe mine La Scala da jeg la dem ut i starten av desember bodde på vestlandet, men du derimot som bor en liten halvtime unna meg kjøper fra vestlandet... :Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
Koblet opp Scala'ene i dag for første gang på et par måneder. En fornøyelse! Alltid morro å høre på noe når der en stund siden sist gang.
Sjekk børsenOve W skrev:Takk ;D jeg så ikke dine til salgs!,merklig jeg titter altid på klipsch som er til salgs.shaunv skrev:Gratulerer med høytalere! Ellers veldig merkelig saker det her. For alle de tre som ville kjøpe mine La Scala da jeg la dem ut i starten av desember bodde på vestlandet, men du derimot som bor en liten halvtime unna meg kjøper fra vestlandet... :Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
Koblet opp Scala'ene i dag for første gang på et par måneder. En fornøyelse! Alltid morro å høre på noe når der en stund siden sist gang.
Jeg har drømt om de lenge hva lå dinne til i pris?
Mvh Ove
Takk for det!. Jeg gleder meg ;Drolfozzy skrev:Gratulerer Ove. Der har du fått deg skikkelige høytalere. Kanskje de beste Klipsch noensinne har produsert.Ove W skrev:Da er(snart) jeg den nye eieren til Lascala`ne til FallenA ;D Solgte RF 63 og RC 64 på 5 min,det må da være rekord??
Mvh
En meget glad Ove
Ihvertfall mine favoritter. (hadde jeg bare hatt bedre plass)
Ove W skrev:Da kommer tollpost til FaalenA i morgen og plukker opp go guttene mine ;D
og leverer hjem på døra mi ;D gjett hvem som gleder seg ???
O
FallenA skrev:Ove W skrev:Da kommer tollpost til FaalenA i morgen og plukker opp go guttene mine ;D
og leverer hjem på døra mi ;D gjett hvem som gleder seg ???
O
Jeg har brukt de på 23kvadrat for det meste. Har fungert bra. Men selvfølgelig kan du ikke spille like høyt som i et stort rom før du begynner å slite litt..Ove W skrev:Gleder meg "litt" til og slenge på Pink Floyd Pulse på disse ;D . Problemet blir vel og plasere de fornuftig.
20kvadrat er kanskje litt lite rom til de?. Har også et rom på 30kvadrat som står tomt,kanskje jeg skal prøve de der om det skjærer seg i kjelleren. Hvor stort rom trenger de?
Mvh Ove
Jeg får prøve litt først,hvis ikke kan jeg jo flytte de opp på det andre rommet,blir litt styr og dempe det men det er jo litt gøy også.shaunv skrev:Jeg har brukt de på 23kvadrat for det meste. Har fungert bra. Men selvfølgelig kan du ikke spille like høyt som i et stort rom før du begynner å slite litt..Ove W skrev:Gleder meg "litt" til og slenge på Pink Floyd Pulse på disse ;D . Problemet blir vel og plasere de fornuftig.
20kvadrat er kanskje litt lite rom til de?. Har også et rom på 30kvadrat som står tomt,kanskje jeg skal prøve de der om det skjærer seg i kjelleren. Hvor stort rom trenger de?
Mvh Ove
Vil jeg tro.FallenA skrev:Da er de pakket og klare til Tollpost.
Litt vemodig.... det kan man jo trygt si :-\