Noen ???tRMD skrev:Er nysgjerrig på La Scala.
Men hva er veien å gå?
LS1
LS2
Hva er forskjellene?
Er de verdt det?
Kjør debatt?
/jan
Noen ???tRMD skrev:Er nysgjerrig på La Scala.
Men hva er veien å gå?
LS1
LS2
Hva er forskjellene?
Er de verdt det?
Kjør debatt?
JanR skrev:Ikke hørt 3.5, men regner jo med den spiller i samma gata (kanskje?) som storebrødrene.Torsen skrev:Grunnen til at 3.5 nevnes er at jeg har en på hånda. Tar ikke så stor plass heller.
Noen mulighet for at du kan få lyttet til de før ett evt kjøp ?
/jan
[/quote
De står et godt stykke inn i sverige, så vi får se. Hadde tenkt meg til uansett for å hamstre inn litt snus. Men 1500 svenske er jo ikke dyrt.
Erland skrev:Tiltredes!
Gratulerer med noen svært gode og gøyale høytalere!
Brasse skrev:Når jeg blir voksen skal jeg prøve meg på Cornwall.
JanOlav skrev:Grattis Andreas!!
Du koser deg nå vil jeg tro?? ;D
Har satt kryss i kalenderencardas skrev:PS
JanR RF-5 har kommet for å bli.
Grei prisTorsen skrev:Da ser det ut som det ble KG 3.5 i lys eik på meg. Sikkert ikke all verden til høyttaler, men til 1500 spenn får man ikke alt man peker på heller ;D
Bare hyggelig å kunne ofre seg, kos deg masse med demcardas skrev:Å ja, er helt i ekstase! Livet har aldri vært enklere å leve!
Når noe man har drømt om så lenge blir realitet kan man ikke annet en smile ;D
RF-5 klinger helt perfekt/riktig i mine ører
Mvh
Andreas
har ikke peil men tror ls1 er mer populær da flere mener at ls2 ikke er noe paul klipsch selv ville bygget(mdf osv) men som sagt så er det mulig jeg er helt på viddatRMD skrev:Ingen som vil hjelpe en Wannabe Klipscher med svar på eventuelle forskjeller på LS1 ofg LS2 skjønner jeg.
Må man EIE et par for å bli tatt seriøst her 8)
Grattis,de ser spennende ut,aldrig hørt de versjonene før!Dynamic skrev:jaja, får melde meg på her.
Thule IA252B (2x250w 8ohm)
Thule DVA100
Flatline Gold kabler
Nordost Black Knight RCA kabler
Klipsch KLF 30 (2x12" + horn + horn)
http://www.klipsch.com/na-en/products/klf-30-overview/eddie1 skrev:Grattis,de ser spennende ut,aldrig hørt de versjonene før!Dynamic skrev:jaja, får melde meg på her.
Thule DVA100
Flatline Gold kabler
Hei.eddie1 skrev:Noen som vet hvordan det vil fungere med la scalaen i hjemmekino uten senter kanal?
skal teste selv men lurer på om andre har sjekket det ut!
Det skal jeg sjekke ;DBrasse skrev:Mulig å kjøpe Heresy enkeltvis på eBay. Go for it!
Ser du ikke har føtter/spikes på dine KLF. Ser også andre har utelatt det. Er ikke det så nøye på Klipsch?Dynamic skrev:jaja, får melde meg på her.
Thule DVA100
Flatline Gold kabler
jeg kjøpte de brukt uten spikes/føtter. har vært på jakt etter det, men diameteren er klipsch style.. dvs, finnes ikke i Norge. Blir vel til at jeg kjøper meg noen man kan lime på undersiden, har hatt KLFene i under 2 uker, så tar det som det kommerTorsen skrev:Ser du ikke har føtter/spikes på dine KLF. Ser også andre har utelatt det. Er ikke det så nøye på Klipsch?Dynamic skrev:jaja, får melde meg på her.
Thule DVA100
Flatline Gold kabler
Kjøpe og Kjøpe!!!!!Brasse skrev:Egentlig burde du kjøpe tre. To bak og en senter!
Du kan spøke du, Forte II spiser RF-35 til frokost.eddie1 skrev:Har også et par Forte II på hånden så det kan vel hende de låter ennå bedre enn RF-35 på min copland forsterker!