1: Link funker ikke.Hei henger meg på denne tråden jeg og. Her er anlegget mitt i stuen, rc64 er også på vei inn http://www.hifisentralen.no/cgi/album/album.cgi?photo=terskav/diverse_bil_m.m_047.jpg
Håper (og tror) dette er riktig bilde.1: Link funker ikke.
2: kopierer man adressen (uten P) så kommer det ikke noe bilde
/jan
En rask liten rapport.Nydelige var dem.!! 8)
Håper de spiller til forventningene
Du får komme med en liten oppsummering om forskjeller mellom KG og Forte II når ørene har tilvendt seg lyden i dem..
Trodde de Haldenværingene kunne jobben sin jeg.??En rask liten rapport.
Sliter fortsatt med øret (jaja...) så mest monolytting.
Men det jeg kan si er at det svinger
Lånt meg ett sett med Tara omni (50kr/m) kabel av Morten,de holder nok litt igjen.
Jobbe litt med plassering,nå står de ca.20cm fra bakvegg og vinklet så de krysser rett foran lytteposisjon.
Kontra KG,mer av alt rett å slett så vidt som jeg kan høre.
Bedre i toppen,12"/15" jobber bra sammen
Skal få Morten oppom så vi kan få plassert de og ta det derfra.
Men det er absolutt håp ;D
/jan
Kjedelig med de ørene dine.!Øre og øre leger har jeg offisielt gitt opp.
Kommer derfra nå....prøve å gå noen dager uten medisin,yea right !
Ahh vel....
Kjøre avgårde og se om jeg finner meg noen HT kabler,hvis ikke så er det veldig mulig jeg hiver meg på tilbudet ditt om lån av Ecosse intil jeg får noe i hus.Slenger over en msg etterpå Rotekroken
Venter på lytteintrykk fra Abrahamsen/Klipsch jeg også
/jan
Bare å komme, skal ha kaffen og litt nyervet musikk klar jeg vettuDet blir garantert en sving over om ikke så altfor lenge
Var nedom Lyric og Kim (som den reddende engel han er) lånte meg ett sett med WW Orbital 5.2.Ett STORT løft fra TL Omni,uten at det kom som noe sjokk
Prøve de noen dager så får jeg se om jeg prøver de nye Solstice'ene også.
Se om jeg får jaga ut alle fra stua i kveld og prøve å kose meg litt med nyervervelsene ;D
/jan
Migrene er noe dritt.!Regner med det skal ordne seg Er rolig i heimen etter 8 vil jeg tro.
Er migrenen til kjerringa borte så er det vel håp om å kunne skru opp litt også
Regner med det blir en liten tur bortom BHO etterhvert,tar dere i samme slengen
/jan
Og til dere som ikke skjønner (dere har sikkert aldri opplevd Klipsch på sitt beste?)..Er denne vennetråden blitt selveste hypokonder-tråden på forumet eller ;D
Du har hatt et par go'høytalere i hus i over et døgn nå! Alt vi har hørt er om manglende ledninger eller fruer som lider av skallebank.
Ta deg sammen mann!
Hvordan tror du skrotten min føltes etter å egenhendig ha bært/slept/jiglet khorna ut av garagen, opp en trapp (ok, kun fire trinn da), og inn i stua?
I'll tell you: Som om jeg hadde vært i strekkbenk og sparret med Mike Tyson sammtidig!
Klaget jeg?
NEI, jeg koblet opp høytalerne og spellte musikk!
Så fortell oss Jan;
-Speller det rått
-Speller det tøfft
-Klør det i fingrene etter å skru opp volum
-Ser du lengselsfullt mot CD'ne med tungrock som du gjerne skulle sjekket ut på nytt.
He-he...ta ikke overstående bokstavlig. Er bare i litt kødde-humør etter en sjokkartet dynamikk-opplevelse med khorna i ettermiddag. Gratulerer med flotte høytalere Jan. Dette er jeg sikker på du kommer til å få mye glede av
Må bare få gratulere..Ja hva skal en si etter ett par timer med Forte II da tro.....
Løp å kjøp for svarte.
Sist jeg ble så banket så i senk var hos BHO
Fader altså...det spiller så utrolig musikk,man driter i alt annet (unskyld utrykket) ,det er kun å kjøre på med cd etter cd.
Til og med kassetter låt bra i kveld ;D
Rett å slett morro,reinspikka morro.
Låne en frase fra Erlend når han hadde kit1 på besøk " man glemmer alt bare sitter der og koser seg,nyter,tramper takten "
Tool låt skikkelig bøllete,fikk nesten vondt i magan (på en god måte).Rush...gi meg mere....Radka wow....Mari Boine,trenger ikke sub her iaf !
Thowsen (kassett) utrolig morro og fengende tross "manglene" som kassett mediet har.
Osv osv....
Brukte en time på en liten pils,det sier litt for de som kjenner meg
Ble bare sittende der og nyte/kose meg med ett,antageligvis,fårete smil som gikk fra øre til øre.
Altså alvorlig talt,aldri hatt det så morro her hjemme noen gang når det kommer til musikk/stereo :
/jan
Bortfall av migrene kan noen ganger bety invitasjon til andre sysler enn musikklytting også..Er migrenen til kjerringa borte så er det vel håp om å kunne skru opp litt også
/jan
Vi har 7 unger med smått og stort her så tror vi skal holde oss til musikk når anledningen byr seg ;DBortfall av migrene kan noen ganger bety invitasjon til andre sysler enn musikklytting også..
Bare som en vennskapelig påminnelse ;D
Har tydeligvis vært musikk i kjøttfløyta.Vi har 7 unger med smått og stort her så tror vi skal holde oss til musikk når anledningen byr seg ;D
/jan
Det tror jeg på.! 8)Jeg får hive meg på som en venn jeg og. Kjører for tiden et sett med RF-7 kombinert med McIntosh C220/MC-602. Det er gøy rett og slett. Foten tramper takten helt uten videre og akkurat det er et veldig bra tegn
Straffen for å ha leilighet det :-[hva med andre høyttaleren? spisebord mitt imellom?