1. Ja, Bob Crites som jeg kjøpte de av bygger dehel skrev:Stilig!
- Leveres delefilterene ferdig bygget?
Hva koster herligheten?
Har du link til kabinett-tegningene?
Hans Erik
Og om 3 mnd'r låter det nok jævlig bra ;DOve W skrev:Om ca 1 mnd står disse og spiller hos meg ;D
An P1 og marantz. Marantz cd og An dac og litt nytt som jeg skal kjøpe når kulda setter inn ;DJanR skrev:Og om 3 mnd'r låter det nok jævlig bra ;DOve W skrev:Om ca 1 mnd står disse og spiller hos meg ;D
Likte utseende/finish på de der.
Hva skal du drive de med ?
/jan
Litt nytt ja, vil du snakke om det ??? :Ove W skrev:An P1 og marantz. Marantz cd og An dac og litt nytt som jeg skal kjøpe når kulda setter inn ;DJanR skrev:Og om 3 mnd'r låter det nok jævlig bra ;DOve W skrev:Om ca 1 mnd står disse og spiller hos meg ;D
Likte utseende/finish på de der.
Hva skal du drive de med ?
/jan
O
Hadde den på RF 82 og den spiller grise bra,lånte den av "ståle krapyl".JanR skrev:Den måtte jeg google gett, ny for meg.
Burde vel kunne fungere den, på rf-7
/jan
Ikke gal pris, med tanke på at den koster bortimot 2800 $ (?)Ove W skrev:Hadde den på RF 82 og den spiller grise bra,lånte den av "ståle krapyl".JanR skrev:Den måtte jeg google gett, ny for meg.
/jan
Den kommer på ca 11000,- inn med rabatter.
O
Hva i hel**** er det for greier a ?pahf skrev:Pokker jeg ble skuffa når jeg endelig fikk surra meg til Tonart i går og de fortalte at Hersey ikke var inne som standard sortiment....
veldig god pris, kjennskaper eller?Ove W skrev:Hadde den på RF 82 og den spiller grise bra,lånte den av "ståle krapyl".JanR skrev:Den måtte jeg google gett, ny for meg.
/jan
O
Utrolig synd,er vel slik at "uvitende" tror at jo nyere jo bedre.Har på følelsen av at de fleste som kjøper klipsch idag går rett på RF serien uten å ha lyttet til :-\HeritageRoberth skrev:I følge audiocompaniet er ikke forspørselen på Herritage-linjen så enorm. Så viddt jeg forstod var Audiocompaniet de eneste i norge som hadde Herritage i demo.
Joda jeg har forståelse for det,startet selv med RF serien da det var det "alle" andre skulle ha,nytt er bedre tenkte jeg også.Startet som medlem på avforum og der var det stort sett RF serien du hørte om mens det her inne nesten er det motsatte.Nå skal det sies at jeg også liker RF serien veldig godt.Marcus skrev:Heritage-serien er tross alt litt mindre mainstream og da mindre omsettelig enn f.eks. RF-serien til Klipsch, slik at det er en smal sak å ha et godt utvalg til demo i RF-serien - mens Heritage fort blir vanskelig å få solgt. Det er nok grunnen til at kun importøren selv har de inne til demo. Det er tross alt kapital som bindes for de selvstendige butikkene, her er man avhengig av cashflow for å få ting til å gå rundt, som dere sikkert vet.
Synd, men sant
Jepp,kommer via Sverige.jokris skrev:veldig god pris, kjennskaper eller?Ove W skrev:Hadde den på RF 82 og den spiller grise bra,lånte den av "ståle krapyl".JanR skrev:Den måtte jeg google gett, ny for meg.
/jan
O
Det hender det kommer Heresy III på bruktbørsen. Har ihvertfall vært et par i sommer.pahf skrev:Pokker jeg ble skuffa når jeg endelig fikk surra meg til Tonart i går og de fortalte at Hersey ikke var inne som standard sortiment....
Vel talt rozzy.rolfozzy skrev:Det hender det kommer Heresy III på bruktbørsen. Har ihvertfall vært et par i sommer.pahf skrev:Pokker jeg ble skuffa når jeg endelig fikk surra meg til Tonart i går og de fortalte at Hersey ikke var inne som standard sortiment....
Men ikke vent på mine. Jeg er ikke dum. ;D
Hei Anders og velkommen til oss klipsch nisserGlöden skrev:Kära Klipschvenner ! Jag ska också begravas i mina k-horn :-\ Eller om sonen tar över dom en dag.(hoppas) Tänker att lägga in lite bilder från andra sidan gränsen, men har problem att få in bilderna på HFS. Försöker igen.......Anders.
Han vil vel ikke ha de hvis du ligger begravd i de og ødelegger lyden?JanR skrev:Hei Anders og velkommen til oss klipsch nisserGlöden skrev:Kära Klipschvenner ! Jag ska också begravas i mina k-horn :-\ Eller om sonen tar över dom en dag.(hoppas) Tänker att lägga in lite bilder från andra sidan gränsen, men har problem att få in bilderna på HFS. Försöker igen.......Anders.
Har en sønn som vil ha mine khorn også, vi får nå se
Bilder, det må du se og få fikset asap. Det er vel begrensinger i størrelse på bildet vil jeg tro.
Bruker primært photobucket, funker hver gang.
/jan
Bare 2 ja.JanOlav skrev:Hmmm? Har to sønner jeg, kanskje kjøpe et par til med Khorn? :
Tør jeg spørre hvor du har tenkt deg ?H.R skrev:Vel vi med belle overlater dem til neste generasjon og velger å gravlegges i andre bokser. Ikke no poeng å ta med seg et horn i grava
Sikkert et sted uten horn!JanR skrev:Tør jeg spørre hvor du har tenkt deg ?H.R skrev:Vel vi med belle overlater dem til neste generasjon og velger å gravlegges i andre bokser. Ikke no poeng å ta med seg et horn i grava
/jan
Nå er det vel horn i begge leirer, men med min flaks havner jeg vel der det er Lowter......JanR skrev:Tør jeg spørre hvor du har tenkt deg ?H.R skrev:Vel vi med belle overlater dem til neste generasjon og velger å gravlegges i andre bokser. Ikke no poeng å ta med seg et horn i grava
/jan
;D ;DH.R skrev:Nå er det vel horn i begge leirer, men med min flaks havner jeg vel der det er Lowter......JanR skrev:Tør jeg spørre hvor du har tenkt deg ?H.R skrev:Vel vi med belle overlater dem til neste generasjon og velger å gravlegges i andre bokser. Ikke no poeng å ta med seg et horn i grava
/jan
Som H.R påpekte, man kan jo ikke værre sikker på at det er rett type horn der man havner :rolfozzy skrev:Djevelen i helvete har horn. Trenger ikke ta med et ekstra par.
ville jo være et hel*ete å sitte med et par klipsch som man ikke får brukt da man er tvunget til å sitte å drikke frukt-te i et rom med duftelys, mens man sitter med et par Lowter og blir foret med flinkis-jazz dagen lang.......JanR skrev:Som H.R påpekte, man kan jo ikke værre sikker på at det er rett type horn der man havner :rolfozzy skrev:Djevelen i helvete har horn. Trenger ikke ta med et ekstra par.
/jan