;DOve W skrev:
En tlf til Benum så er det i boks, billig au. Klotz er mye for pengene imo.Ove W skrev:Da må jeg ut og handle nye kabler :'(
O
Ok,det skal jeg sjekke. Takk ;DJanR skrev:En tlf til Benum så er det i boks, billig au. Klotz er mye for pengene imo.Ove W skrev:Da må jeg ut og handle nye kabler :'(
O
/jan
Se eller høre på de ???Ove W skrev:De så jo kjipe ut :
O
Sant det! får bestille et par og høre.JanR skrev:Se eller høre på de ???Ove W skrev:De så jo kjipe ut :
O
Har ett sett rca og ett sett ht kabler liggende her. Fungerer de
/jan
Midt i mellom høgre og venstre høgtaler.Ove W skrev:Lurer litt på hvor jeg skal plasere senteren ???
O
Hatt det mye bedre ???Ove W skrev:Lurer på hva jeg skulle gjort uten de gode rådene deres ;D
O
Fienden er Bowers & Wilkins-folket.Canales skrev:hvem trenger fiender når man har klipsch venner?
Misunnelse kan skape fiender.JanR skrev:Var ikke klar over at "vi" hadde fiender.
/jan
Det er sant ohh du vise.rolfozzy skrev:Misunnelse kan skape fiender.JanR skrev:Var ikke klar over at "vi" hadde fiender.
/jan
Siden jeg har Dali 104 (2 par) så er jeg jo litt Dali venn også, men mest Klipsch venn ;Djan#jan skrev:Klipsch og Dali venner vi ... er vi ikke ??
Ikke uenig i malt triksetjan#jan skrev:Ja klart det JanR , Men jeg har jo MS4 oxo .. så da er ihvertfall jeg det.... Spiller fin musikk det og... og når en får litt malt i glasset spiller det meste bra
Bra ht's om ikke annetjan#jan skrev:Heresy II med DENON .. minianlegg ... RCD-M37 .... suger BIG TIME... :'(
Men bedre enn ikkeno ..... :-X
For hva det måtte være verdt, føler med degjan#jan skrev:Joda K.H II er jo vel og bra dem .. men det hjelper ikke med det jeg må fore dem med nå for tiden... Gullerota er jo lenger fremme da godsakene kommer på plass igjen .... ;D
Finnes jo ikke noe som er i nærheten av bass nå.... Og når jeg spiller Ghost of Perdition så høres det jo ut som om noen har gjella Åkerfeldt.... ;D ;D ;D
Høres ut som en plan detjan#jan skrev:Takk ... hehehe.... K.H II blir det neste renoveringsobjektet ETTER jeg er ferdig med huset ...
Godt poengjan#jan skrev:Jepp - hus er bra og ha .. ellers så blir det ihvertfall tungvint med DVDM (Det Vi Driver Med). ;D
Kommer nok i mål med det og...
Kabinettene er litt slitne så den jobben gleder jeg meg til.. Men skulle nok gjerne ha oppgradert litt på innsiden og.......
JanR skrev:jan#jan skrev:Takk ... hehehe.... K.H II blir det neste renoveringsobjektet ETTER jeg er ferdig med huset ...
hus er viktigere enn det her musikk styret vi holder på med.
/jan
rolfozzy skrev:Gjelder oss huseiere det vettu rozzyJanR skrev:jan#jan skrev:Takk ... hehehe.... K.H II blir det neste renoveringsobjektet ETTER jeg er ferdig med huset ...
hus er viktigere enn det her musikk styret vi holder på med.
/jan
/jan
Er det da mulig at jeg er en fiende? Handelen med Klipsch som mellomlegg har enda ikke blitt foretatt, så misunnelsen stiger for hver uke som går.JanR skrev:Det er sant ohh du vise.rolfozzy skrev:Misunnelse kan skape fiender.JanR skrev:Var ikke klar over at "vi" hadde fiender.
/jan
/jan
En potensiel enbaluba skrev:Er det da mulig at jeg er en fiende? Handelen med Klipsch som mellomlegg har enda ikke blitt foretatt, så misunnelsen stiger for hver uke som går.JanR skrev:Det er sant ohh du vise.rolfozzy skrev:Misunnelse kan skape fiender.JanR skrev:Var ikke klar over at "vi" hadde fiender.
/jan
/jan