Og mer til ;DOve W skrev:H III er jo fannnnntastisk ;Dmagb skrev:Slutt! ikke inviter oppgraderingsspøkelset hjem til meg! ;D
O
/jan
Og mer til ;DOve W skrev:H III er jo fannnnntastisk ;Dmagb skrev:Slutt! ikke inviter oppgraderingsspøkelset hjem til meg! ;D
O
H III er en høyttaler som alle burde ha, av dem som er interessert i MUSIKK !!JanR skrev:Og mer til ;DOve W skrev:H III er jo fannnnntastisk ;Dmagb skrev:Slutt! ikke inviter oppgraderingsspøkelset hjem til meg! ;D
O
/jan
+1 ;D ;D ;DH III er jo fannnnntastisk
O
Og mer til
jeg har bare hørt de med mitt gamle CJ forsterkersett...og det spiller MUSIKK !!H III er en høyttaler som alle burde ha, av dem som er interessert i MUSIKK !!
Du kommer diltende etter ja.eddie1 skrev:Hva skjer ???en liten tur i vinyl sjappa på østfoldhallen og jeg er vinyl frelst ;D ;D ;D
På tide det jaJanR skrev:Du kommer diltende etter ja.eddie1 skrev:Hva skjer ???en liten tur i vinyl sjappa på østfoldhallen og jeg er vinyl frelst ;D ;D ;D
/jan
Hos rolfozzy, H III da selvsagt.magb skrev:Økonomien sier at jeg får høre på Heresy via Youtube en stund isteden, Gjennom rb75 blir det sikkert nesten like bra som å ha Hersey stående her! :
Måtte dokumenteres, syns jeg.J.J skrev:@ JanR
Supert !! Nå er gruva skikkelig dokumentert for evig og alltid !!!! ;D
Dette har vært til stor inspirasjon for meg da jeg skaffet meg Klipsch for første gang.
/JR
JanR skrev:J.J skrev:@ JanR
Supert !! Nå er gruva skikkelig dokumentert for evig og alltid !!!! ;D
Dette har vært til stor inspirasjon for meg da jeg skaffet meg Klipsch for første gang.
/JR
Måtte dokumenteres, syns jeg.
Musikken, anlegget, ja i det hele tatt
Får lage en ny snutt når han har kommet i ordning i "ny gruva"
/jan
Har vært mange fine musikalske timer der.jokris skrev:den gruva der må vel bli savna, så ut som ett virkelig musikalsk sted å være ;D
Positive Vibration må til.JanR skrev:H III har blomstret i gruva
Men det betyr ikke at de ikke vil gjøre det i " the new groove " ( (c) sluket )
Annerledes blir det garantert, hvem vet kanskje de Faktisk viser nye sider ved seg.
Uansett skal det bli utrolig morro å høre når ting har moiet seg til i ny hula.
/jan
Den har jeg selvsagt hjemme på vinyl, låta altsårolfozzy skrev:Positive Vibration må til.JanR skrev:H III har blomstret i gruva
Annerledes blir det garantert, hvem vet kanskje de Faktisk viser nye sider ved seg.
/jan
Og hvem ga ut en plate med den tittelen?
JanR skrev:Den har jeg selvsagt hjemme på vinyl, låta altsårolfozzy skrev:Positive Vibration må til.JanR skrev:H III har blomstret i gruva
/jan
<---- hint hint
;D
/jan
Funk er ikke noe jeg hører mye på. Tvertimot så blir det så godt som null.65finger skrev:JanR skrev:Den har jeg selvsagt hjemme på vinyl, låta altsårolfozzy skrev:Positive Vibration må til.JanR skrev:H III har blomstret i gruva
/jan
<---- hint hint
;D
/jan
15k nye tror jegJLmorten skrev:Lurer litt på Priser på desse, noen som vet priser på desse og om de forsatt kan kjøpes nye eller kun brukte.??
3: Heresy lll
LS II kostet vel rundt 70k ny (veiledende) for en liten tid tilbake.JLmorten skrev:Mange her som har mere peiling enn mg på Klipsch. Har Klipsch RF82. Men har grevla lyst og prøva någe Klipsch av den gamle sorten så mange kalle det ;D ;D Lurer litt på Priser på desse, noen som vet priser på desse og om de forsatt kan kjøpes nye eller kun brukte.?? Grunnen til eg lure på alle desse er for og vite i hvilke prisklasse desse ligge i og hvilke prisklasse jeg kan satse på.
Desse jeg tenker på
1: La Scala ll
2: Cornwall lll
3: Heresy lll
Jeg vet i hvertfall om et par CWIII derJanR skrev:Ligger det ikke både LS og CW III på brukten ?
/jan
Thumper skrev:Jeg vet i hvertfall om et par CWIII derJanR skrev:Ligger det ikke både LS og CW III på brukten ?
/jan
rumath skrev:Heresy III koster 14995,- =)
Dazed skrev:Tror det er litt snillere enn som så.
Akustisk Bureau postet dette i "Det Andre Forumet", men det er et par år siden. Antar at prisene har holdt seg omtrent der. (?)
Klipschorn 60 anniversary : 89900,- per par.
La scala II : 59900,-
Cornwall III : 29900,-
Heresy III : 14995,-
budet du fikk fra meg (når du ikke ville selge) ser bra ut nå ? i etterpåklokskapens ånd ? ;D ;DThumper skrev:Jeg vet i hvertfall om et par CWIII derJanR skrev:Ligger det ikke både LS og CW III på brukten ?
/jan
Husker ikke det budet, men husker vi var i kontakt om det...jokris skrev:budet du fikk fra meg (når du ikke ville selge) ser bra ut nå ? i etterpåklokskapens ånd ? ;D ;D
GratulererAB1 skrev:Da er jeg venn igjen med LaScala, og det er morsomt det.
Høres ut som om dere var blitt uvenner..! ;DAB1 skrev:Da er jeg venn igjen med LaScala, og det er morsomt det.
helt enig med deg der, ikke selg under det du vil ha, er lavt nok priset som det er spør du megThumper skrev:Husker ikke det budet, men husker vi var i kontakt om det...jokris skrev:budet du fikk fra meg (når du ikke ville selge) ser bra ut nå ? i etterpåklokskapens ånd ? ;D ;D
Ting har forandret seg ganske så mye her siden vi snakket om det. Ikke minst mine preferanser samt lagringsmuligheter...
Men jeg må ikke selge...Får jeg ikke det jeg mener er fornuftig i denne omgang så er guttungen lykkelig med CWIII på rommet
Gratulerer så masse!AB1 skrev:Da er jeg venn igjen med LaScala, og det er morsomt det.