J
J.J
Gjest
Hadde jeg hatt katt - måtte det blitt en slik en .......
Pussig du spør. Jeg hadde RB-75 før Heresy III.Per73 skrev:Hei,
Noen med god kjennskap til RB-75 og Heresy III, og kan si litt om hvordan de er i forhold til hverandre? Har nå hatt førstnevnte i endel år, men går nå og lurer på å oppgradere til HIII. Hva kan jeg evt. forvente meg? Er f.eks. HIII mer kresen på elektronikken? Kan legge til at det hele skal spille på en Denon 4308, (ev. en Onkyo 875), som mates via en V6 dac.
Mvh,
Per Kristian
Grisegutten!JanR skrev:behovet av sug er vel i noen tilfeller til stede.
Ja.Dazed skrev:Grisegutten!JanR skrev:behovet av sug er vel i noen tilfeller til stede.
JanR skrev:
Den dagen de arrangerer 500m sprint på skøyter i helvete.J.J skrev:JanR skrev:
Når setter vi igang ??
Det er et helvete rett i nærheten her ..... og dem sier det er til helgen ..... ;DJanR skrev:Den dagen de arrangerer 500m sprint på skøyter i helvete.J.J skrev:JanR skrev:
Når setter vi igang ??
Eller deromkring.
/jan
;D ;DJ.J skrev:Det er et helvete rett i nærheten her ..... og dem sier det er til helgen ..... ;DJanR skrev:Den dagen de arrangerer 500m sprint på skøyter i helvete.J.J skrev:JanR skrev:
Når setter vi igang ??
Eller deromkring.
/jan
Rudolf Blodstrupmoen mot Sluket i første indre
Starter 12.00
Så tar med noen plater finèr daah ;D
Regner med at det blir sent ... så regner med at det blir no middag på eftan ?? ;DJanR skrev:;D ;DJ.J skrev:Det er et helvete rett i nærheten her ..... og dem sier det er til helgen ..... ;DJanR skrev:Den dagen de arrangerer 500m sprint på skøyter i helvete.J.J skrev:JanR skrev:
Når setter vi igang ??
Eller deromkring.
/jan
Rudolf Blodstrupmoen mot Sluket i første indre
Starter 12.00
Så tar med noen plater finèr daah ;D
/jan
Har men litt verktøy og ett sted å stå er mye gjort, tror jeg.J.J skrev:On Topic .... Det å bygge K-Horn en gang står på to do lista mi - så får enn se hva en rekker !!
Jeg skal bygge khorn til å ha i hagestuen min. Må bare få meg hagestue førstJanR skrev:Har men litt verktøy og ett sted å stå er mye gjort, tror jeg.J.J skrev:On Topic .... Det å bygge K-Horn en gang står på to do lista mi - så får enn se hva en rekker !!
Og ikke minst pågangsmot og tålamod.
/jan
2 byggeprosjekter, du milde :H.R skrev:Jeg skal bygge khorn til å ha i hagestuen min. Må bare få meg hagestue førstJanR skrev:Har men litt verktøy og ett sted å stå er mye gjort, tror jeg.J.J skrev:On Topic .... Det å bygge K-Horn en gang står på to do lista mi - så får enn se hva en rekker !!
/jan
ouch - glemte at det måtte gjøres. Omprioriterer - jeg driter i hagestua, og heller bygger dem for garasjen - så kan unga høre på musikk når de polerer bilen minJanR skrev:2 byggeprosjekter, du milde :H.R skrev:Jeg skal bygge khorn til å ha i hagestuen min. Må bare få meg hagestue førstJanR skrev:Har men litt verktøy og ett sted å stå er mye gjort, tror jeg.J.J skrev:On Topic .... Det å bygge K-Horn en gang står på to do lista mi - så får enn se hva en rekker !!
/jan
/jan
65finger skrev:Gammel jegermarsj fra garagehønn får ivrig barnehender til å gnukke bil selv med fremskreden krampe
Nei men JJ da. JBL er da totalt overlegen Klipsch i de små seriene ;DJ.J skrev:Jeg er vel å regne som en uvenn nå - siden jeg har konvertert til fienden deres ..... JBL
Men ønsker alle Klipsch Venner en riktig så fin tid for det.
God Jul
Mvh
Jan Robert
H.R skrev:Nei men JJ da. JBL er da totalt overlegen Klipsch i de små seriene ;DJ.J skrev:Jeg er vel å regne som en uvenn nå - siden jeg har konvertert til fienden deres ..... JBL
God Jul
Mvh
Jan Robert
Kos deg i disse feriedagene
små serier ikke høytalere. god jul!J.J skrev:H.R skrev:Nei men JJ da. JBL er da totalt overlegen Klipsch i de små seriene ;DJ.J skrev:Jeg er vel å regne som en uvenn nå - siden jeg har konvertert til fienden deres ..... JBL
God Jul
Mvh
Jan Robert
Holder meg borte ifra små høyttalers .... ;D
Nå må du følge med JJ, stativhøytalere er veien og lyset :J.J skrev:H.R skrev:Nei men JJ da. JBL er da totalt overlegen Klipsch i de små seriene ;DJ.J skrev:Jeg er vel å regne som en uvenn nå - siden jeg har konvertert til fienden deres ..... JBL
God Jul
Mvh
Jan Robert
Har gått ifra lyset - og er på vei inn i mørket ... der neper ikke gror ;DJanR skrev:Nå må du følge med JJ, stativhøytalere er veien og lyset :J.J skrev:H.R skrev:Nei men JJ da. JBL er da totalt overlegen Klipsch i de små seriene ;DJ.J skrev:Jeg er vel å regne som en uvenn nå - siden jeg har konvertert til fienden deres ..... JBL
God Jul
Mvh
Jan Robert
/jan
J.J skrev:Har gått ifra lyset - og er på vei inn i mørket ... der neper ikke gror ;DJanR skrev:Nå må du følge med JJ, stativhøytalere er veien og lyset :J.J skrev:H.R skrev:Nei men JJ da. JBL er da totalt overlegen Klipsch i de små seriene ;DJ.J skrev:Jeg er vel å regne som en uvenn nå - siden jeg har konvertert til fienden deres ..... JBL
God Jul
Mvh
Jan Robert
/jan
Du vet ikke når du skal gi deg ?eddie1 skrev:Hehe gikk spøken min på den andre tråden for langt! Rart de lager så stooore kasser når man får bedre lyd med små ;D
hehe kanskje på tide og ikke være så påståelig på at det kun er heritage og bittesmå rørforsterkere som er veien å gå for alle. NB! Rart at ikke min høytaler "pakke" er solgt ennå!!! Ihvertfal den råeste komboen innen Heritage men selvfølgelig ikke alle som har sett lysetJanR skrev:Du vet ikke når du skal gi deg ?eddie1 skrev:Hehe gikk spøken min på den andre tråden for langt! Rart de lager så stooore kasser når man får bedre lyd med små ;D
/jan
Men hva har dette med JJ å gjøre???eddie1 skrev:hehe kanskje på tide og ikke være så påståelig på at det kun er heritage og bittesmå rørforsterkere som er veien å gå for alle. NB! Rart at ikke min høytaler "pakke" er solgt ennå!!! Ihvertfal den råeste komboen innen Heritage men selvfølgelig ikke alle som har sett lysetJanR skrev:Du vet ikke når du skal gi deg ?eddie1 skrev:Hehe gikk spøken min på den andre tråden for langt! Rart de lager så stooore kasser når man får bedre lyd med små ;D
/jan
beklager.den sitter igjen fra en tidligere trådH.R skrev:Men hva har dette med JJ å gjøre???eddie1 skrev:hehe kanskje på tide og ikke være så påståelig på at det kun er heritage og bittesmå rørforsterkere som er veien å gå for alle. NB! Rart at ikke min høytaler "pakke" er solgt ennå!!! Ihvertfal den råeste komboen innen Heritage men selvfølgelig ikke alle som har sett lysetJanR skrev:Du vet ikke når du skal gi deg ?eddie1 skrev:Hehe gikk spøken min på den andre tråden for langt! Rart de lager så stooore kasser når man får bedre lyd med små ;D
/jan
Åja - så du trodde at dette automatiske handlet om deg og dine valg??eddie1 skrev:beklager.den sitter igjen fra en tidligere trådH.R skrev:Men hva har dette med JJ å gjøre???eddie1 skrev:hehe kanskje på tide og ikke være så påståelig på at det kun er heritage og bittesmå rørforsterkere som er veien å gå for alle. NB! Rart at ikke min høytaler "pakke" er solgt ennå!!! Ihvertfal den råeste komboen innen Heritage men selvfølgelig ikke alle som har sett lysetJanR skrev:Du vet ikke når du skal gi deg ?eddie1 skrev:Hehe gikk spøken min på den andre tråden for langt! Rart de lager så stooore kasser når man får bedre lyd med små ;D
/jan
hehe bare litt lei at det ikke ser ut til og være så lett å like andre modeller enn Heritage og mener du at noe annet låter bedre så får du høre det heheH.R skrev:Åja - så du trodde at dette automatiske handlet om deg og dine valg??eddie1 skrev:beklager.den sitter igjen fra en tidligere trådH.R skrev:Men hva har dette med JJ å gjøre???eddie1 skrev:hehe kanskje på tide og ikke være så påståelig på at det kun er heritage og bittesmå rørforsterkere som er veien å gå for alle. NB! Rart at ikke min høytaler "pakke" er solgt ennå!!! Ihvertfal den råeste komboen innen Heritage men selvfølgelig ikke alle som har sett lysetJanR skrev:Du vet ikke når du skal gi deg ?eddie1 skrev:Hehe gikk spøken min på den andre tråden for langt! Rart de lager så stooore kasser når man får bedre lyd med små ;D
/jan
kjære vene.....
Sier som deg H.R ; kjære vene.eddie1 skrev:hehe bare litt lei at det ikke ser ut til og være så lett å like andre modeller enn Heritage og mener du at noe annet låter bedre så får du høre det heheH.R skrev:Åja - så du trodde at dette automatiske handlet om deg og dine valg??eddie1 skrev:beklager.den sitter igjen fra en tidligere trådH.R skrev:Men hva har dette med JJ å gjøre???eddie1 skrev:hehe kanskje på tide og ikke være så påståelig på at det kun er heritage og bittesmå rørforsterkere som er veien å gå for alle. NB! Rart at ikke min høytaler "pakke" er solgt ennå!!! Ihvertfal den råeste komboen innen Heritage men selvfølgelig ikke alle som har sett lysetJanR skrev:Du vet ikke når du skal gi deg ?eddie1 skrev:Hehe gikk spøken min på den andre tråden for langt! Rart de lager så stooore kasser når man får bedre lyd med små ;D
/jan
kjære vene.....