Er målet ditt å tråkke folk på tærne og hjelpe folk fremover?? Det er vel strengt tatt uklokt å tråkke noen du vil hjelpe på tærne først ;Deddie1 skrev:Hehe er det ikke litt alright at det kommer en ny generasjon som tråkker dere gamlinger på tærne hehe.hjelper dere fremover litt ;D
hehe nei nå må jeg ned i kjellern og få opp drivet med lascala 8)H.R skrev:Er målet ditt å tråkke folk på tærne og hjelpe folk fremover?? Det er vel strengt tatt uklokt å tråkke noen du vil hjelpe på tærne først ;Deddie1 skrev:Hehe er det ikke litt alright at det kommer en ny generasjon som tråkker dere gamlinger på tærne hehe.hjelper dere fremover litt ;D
Noko for Høvdingen!JanR skrev:
Sjef !!
/jan
JanR skrev:
Sjef !!
/jan
rumath skrev:De Heresyene er vel et DIY-prosjekt? De var f**n så rå! Jeg ville gitt MYE for et par som så slik ut. )
Må bare si meg enige. syns dette var rått. en liten våt drøm der jarumath skrev:De Heresyene er vel et DIY-prosjekt? De var f**n så rå! Jeg ville gitt MYE for et par som så slik ut. )
Hadde dette på mine også samt på Palladium.Er ikke umulig at et par RF7mkll havner her igjenjanix skrev:Nyttårsforsett: Kjøpe meg et par med lytefrie RF-7 II.
I sort utgave kommer de med hvite flekker på kantene i front. Har prøvd kjøpe dem
2 ganger tidligere og opplevd dette.
Moem som har en lytefri melding om disse høyttalerne i cherry?
Mine rf7 II i sort er faktisk lytefrie, men centeren hadde hvite sprekker langs den ene kanten.janix skrev:Nyttårsforsett: Kjøpe meg et par med lytefrie RF-7 II.
I sort utgave kommer de med hvite flekker på kantene i front. Har prøvd kjøpe dem
2 ganger tidligere og opplevd dette.
Noen som har en lytefri melding om disse høyttalerne i cherry?
Aldri hatt RF's, kun de gamle gamlejanix skrev:Har hatt eldre Klipsch jeg også som var strøkne når levert. RF-83. Kjøpte tidligere i fjor et sett med RB-81 II i cherry, og de er også helt strøkne. Bare så det er sagt.
Ikke godt å si, derfor jeg var litt nysgjerrig på.... 8)Dazed skrev:Tviler på et en sånn mail får noe svar.
Bortsett fra RF-63 og RC-64, som har skikkelig finér-finish, og vel er satt sammen i USA (?) og gjerne er ganske pene, men med ganske lite holdbar lakk, er jo alle disse modellene kledd i vinylfolie, som strengt tatt burde være ganske enkelt å få "pent". Likevel har jeg lest MYE om folk som får høyttalere med "hvite hjørner", løse bassrefleksporter. hakk i finishen, etc. Aller mest ang. RF-7 II.jokris skrev:har hatt rf 62,82,63, rc62,64, rs 42 og 52 som alle har hatt fin finish
og sånn skal det selvfølgelig ikke være, poenget mitt var bare å få frem at det ikke gjelder alleDazed skrev:Bortsett fra RF-63 og RC-64, som har skikkelig finér-finish, og vel er satt sammen i USA (?) og gjerne er ganske pene, men med ganske lite holdbar lakk, er jo alle disse modellene kledd i vinylfolie, som strengt tatt burde være ganske enkelt å få "pent". Likevel har jeg lest MYE om folk som får høyttalere med "hvite hjørner", løse bassrefleksporter. hakk i finishen, etc. Aller mest ang. RF-7 II.jokris skrev:har hatt rf 62,82,63, rc62,64, rs 42 og 52 som alle har hatt fin finish
Brasse skrev:Kan ein rekne med betre finish frå ein gjeng bedugga Arkansas-cowboyar? :-X ;D