Evo III
Hertugen
Mine også J.JDenne linken bør og sjekkes nøye ut
Vittora Speakers - Volti Audio - Hi-Efficiency Horn Speakers
Det er i mine øyne svært lekkert!!
O
Mine også J.JDenne linken bør og sjekkes nøye ut
Vittora Speakers - Volti Audio - Hi-Efficiency Horn Speakers
Det er i mine øyne svært lekkert!!
snakker om de på den siste linken din, de med avrundet baksideVolti så bedre ut ja
Klipsch rf 63 har jeg ville gått for , siden du nevner rf 82 her. Alle veit hva rf 63 står for og for bare 9995,- på akustisk bureau røverkjøp.Regner med at jeg har postet på riktig vennertråd
Hvis jeg har lyst på et par høyttaler som gir god valuta til en ok pris, og da selvfølgelig Klipsh. Har dere noen tips til hvilken av disse modellene som har mest potensial:
Klipsch RF-82 II
Klipsch RF-82 mk1
Klipsch RF-62 II
Og hva er forskjellen mellom RF82mk1 og RF82II. Teknisk/lydmessig.
Mvh. jonlam
Gratulerer!har nettopp kjøpt meg rf-7 og en krell kav xi400. men får nesten ikke noe bass. er det helt feil forsterker til rf-7?
De har bra potensial alle tre egentlig. Jeg tror faktisk det er verre med rommet ditt Lam.Regner med at jeg har postet på riktig vennertråd
Hvis jeg har lyst på et par høyttaler som gir god valuta til en ok pris, og da selvfølgelig Klipsh. Har dere noen tips til hvilken av disse modellene som har mest potensial:
Klipsch RF-82 II
Klipsch RF-82 mk1
Klipsch RF-62 II
Og hva er forskjellen mellom RF82mk1 og RF82II. Teknisk/lydmessig.
Mvh. jonlam
Har selv et par Rf7 mk2 og jeg kan melde om at bassen er der fra første (1) min og med tiden blir den mer musikalsk, men fremdeles Reference bløt som jeg kaller den, sett i forhold til heritage serien.har nettopp kjøpt meg rf-7 og en krell kav xi400. men får nesten ikke noe bass. er det helt feil forsterker til rf-7?
Nå har jeg akkurat betalt for et par Klipschorn 60th Anniversary og det føles (merkelig nok...) UTROLIG bra
Jeg får dem sendt til Kristiansand, så får jeg ordne de siste 18 milene selv! Tollpost blir det garantert IKKE
Alle K-horn med Atlas driverne K-55v (altså de som er litt runde i fasongen) har alnico magneter så vidt jeg vet.De spiller i en annen liga enn originalene pga oppgradert delefilter, høyere følsomhet, intern kabling, terminaler, alnico i mellomtonedriveren samt et mye bedre kabinett.
Resultat: Høyere oppløsning, enda mere homogene/sømløse, samt mere dynamikk. Og tilslutt; finere å se på
GRATULERER!!
Gratulerer med heftige høyttalere dolbytorNå har jeg akkurat betalt for et par Klipschorn 60th Anniversary og det føles (merkelig nok...) UTROLIG bra
Jeg får dem sendt til Kristiansand, så får jeg ordne de siste 18 milene selv! Tollpost blir det garantert IKKE
OK ! Jeg trodde bare at de originale Khorn benyttet seg av Electro Voice drivere.Alle K-horn med Atlas driverne K-55v (altså de som er litt runde i fasongen) har alnico magneter så vidt jeg vet.De spiller i en annen liga enn originalene pga oppgradert delefilter, høyere følsomhet, intern kabling, terminaler, alnico i mellomtonedriveren samt et mye bedre kabinett.
Resultat: Høyere oppløsning, enda mere homogene/sømløse, samt mere dynamikk. Og tilslutt; finere å se på
GRATULERER!!
Her kan det f.eks leses mer om det......
Klipsch Midrange | Critesspeakers.com
Gratulerer Dolbytor......der får du deg høyttalere for livet!
grattis!Nå har jeg akkurat betalt for et par Klipschorn 60th Anniversary og det føles (merkelig nok...) UTROLIG bra
Takk for detgrattis!