SteinLarsen
Overivrig entusiast
LaScala får hjelp av en liten REL Stentor her.
Stein
Når man roper på Fantomet....Kan heller ikke se noe forskjell på de to parene. Du får nok vente på ROGNLIEN ��
RF-82 på kjøkkenet.. Har man plass så hvorfor ikke. Chorus på dass for å løse opp hard mage. Klipschorn på loftet da kanskje?Her har man B&W DM604 S2 på kjøkkenet, burde vel kanskje få opp noen RF-82 eller noen RB-75 el. på stativ? Er tross alt det paret høyttalere det blir spilt mest på her i huset(man er oppi 7 par høytalere nå)
Sub på kjøkkenet er overflødig om man har noen tålig store høyttalere?
Fuglen i fra langhus har JBL hanOi. Der var det forandring. Blitt smitta av en fugl fra Langhus..? Synes jeg ser`n i buska bak der.. Har du subben på kjøkkenet?
Delefiltrene sitter bak høyttaler terminalene,bedre lyd i MK II har hadt begge.Ingen som vet om dette er en dårlig ide? Er det noe jeg ikke har tenkt på? Tullete å skulle gå for dette og så viser det seg at noe ikke er likt? Hvordan er forresten delefilteret montert i disse?
Ligger da et sett med Heresey ute nå .
Ebay er ikke noe mer skummelt enn finn. Men frakt kan bli et problem da. Men sier selger at han fikser det, og at det ikke blir ekstremt dyrt, så er 2400kr en bra pris .
ser palladium i signaturen... kjente akutt stor produksjon av sikkel!Har akkurat flyttet, så eneste lyd foreløpig er fra den meget gode Booooomboxen
Vis vedlegget 288111
Synes det ser ut som Vincentblokkene har det litt trangbodd... Ville gitt dem litt mer luft, om de var mineHer er forrøvrig mitt oppsett pr i dag.. blir endringer på det da jeg er fristet til å gå over til stativhøytalere(og da desverre noe annet enn klipsch pga ikke råd til palladium).
lagt ut et eget galleri her på forumet også.. der blir det vel oppgraderinger ettervært som ting faller på plass(på postkontoret)
Vis vedlegget 288135
Hva er den største forskjellen RF-52 ferdig innspilt VS ikke innspilt?
Du merker nok en god del på diskanten at den "mjukner" litt opp og skriker ikke like fælt.. kan være rimelig skarpe i starten..Hva er den største forskjellen RF-52 ferdig innspilt VS ikke innspilt?
DET har du absolutt helt rett i.. derfor et veggstativ til tv'n er kjøpt og forsterkerne skal opp en etasje både blokkene og primaren signalkildene skal få plass i hyllen aleneSynes det ser ut som Vincentblokkene har det litt trangbodd... Ville gitt dem litt mer luft, om de var mineHer er forrøvrig mitt oppsett pr i dag.. blir endringer på det da jeg er fristet til å gå over til stativhøytalere(og da desverre noe annet enn klipsch pga ikke råd til palladium).
lagt ut et eget galleri her på forumet også.. der blir det vel oppgraderinger ettervært som ting faller på plass(på postkontoret)
Vis vedlegget 288135
Jeg synes RB 61 og RB 81 er lettdrevne og mye godlyd for pengene.Jeg er på jakt etter noen billige stativ HT til kontor, Blir en liten men strømsterk vintage forsterker som skal drive de. Hvilke Klipsch bør jeg få skaffa meg? Har sett litt på Ikon, RB...
RB 10 liten søt og med god lydJeg er på jakt etter noen billige stativ HT til kontor, Blir en liten men strømsterk vintage forsterker som skal drive de. Hvilke Klipsch bør jeg få skaffa meg? Har sett litt på Ikon, RB...
JanR kjørte semi-aktiv deling med egne amper til bassene på Klipschorna sine en stund. Funket, det.
Bytta igjen ja.. Smitta rack-mannen du Bytte Byttesen.Fuglen i fra langhus har JBL hanOi. Der var det forandring. Blitt smitta av en fugl fra Langhus..? Synes jeg ser`n i buska bak der.. Har du subben på kjøkkenet?
Jeg hadde B-Tech 40cm stativ når jeg hadde RB-81 II. Fylte stativet med sand, ganske så stødig. Diskanten kom ca i ørehøyde.Har meldt meg inn i klubben med RB 81 mk2 Noen som kan anbefale stativer til disse som går godt i lag med størrelsen på ht og er stødige, gjerne med litt vekt.