Skrotnisse
Hi-Fi entusiast
Da er det åpnet for forhåndsbestillinger av rf7 mk3 :mrgreen:
Link: Klipsch rf7 mk3 - kr 44 990 hos Oslo HiFi Center
Link: Klipsch rf7 mk3 - kr 44 990 hos Oslo HiFi Center
Men de er vel omtrent så forskjellig som to produkter fra samme produsent kan få blitt.Får vel Cornwall lll til samme pris
Personlig synes jeg det blir for dumt med heritage Bluetooth-høyttalere, aktive høyttalere og hodetelefoner, men.... Er det konstruert i "gamle dager" er det heritage. Er det konstruert nå, er det noe annet. IMNSHO. ..Men jeg jobber ikke i markedsavdelingen til Klipsch.De kjører hardt på Heritage merkevaren nå. Jeg fant ikke noe om den tidligere annonserte Heritage subben dog...
Enig! Retro for nesten "alle penga" der i gården. Interessant syntes jeg.De kjører hardt på Heritage merkevaren nå. Jeg fant ikke noe om den tidligere annonserte Heritage subben dog...
Ser flotte ut, men fikk ikke helt med meg om det kun er kosmetiske endringer. Er det ny diskant og hornløsning også?Da er det tid for mere Klipsch nytt.. ces 2018 sparkes igang.. og reference premier og den billigere reference fornyes
Ut fra det lille som vises av bilder her må jeg si at det ser meget lekkert ut. Black piano gloss kommer også som finnish.
La oss håpe Mono tar inn flere finnisher. Wallnut ser meeget pent ut med de nye frontene.
CES 2018 | Klipsch
Vis vedlegget 475104
Enig. Selvom den nye hodetelefonen med Klipsch sin dacamp er sexxzzi ;DPersonlig synes jeg det blir for dumt med heritage Bluetooth-høyttalere, aktive høyttalere og hodetelefoner, men.... Er det konstruert i "gamle dager" er det heritage. Er det konstruert nå, er det noe annet. IMNSHO. ..Men jeg jobber ikke i markedsavdelingen til Klipsch.De kjører hardt på Heritage merkevaren nå. Jeg fant ikke noe om den tidligere annonserte Heritage subben dog...
Ser ikke slik ut: Stadium® Home Music System | KlipschEr Klipsch Stadium gått ut av sortimentet?
Er vel ingen tvil om at retro looking hifi slår bra an hos mange enten det er vintage eller nyprodusert, eller at Klispsch er in it for the money. Jeg syns ikke det gjør så mye at de utvider Heritagelinja heller, hvis de holder seg tro mot utgangspunktet. Dessverre syns jeg de har trådd en del over streken med mange av de nye produktene sine akkurat der. Men heldigvis for dem er ikke jeg hifipoliti som bestemmer hva andre skal få lage eller selge.De kjører hardt på Heritage merkevaren nå. Jeg fant ikke noe om den tidligere annonserte Heritage subben dog...
Det er jeg usikker på. Men vil tro de har tweaket litt. Syns jeg leste noe om nye stoffer brukt til hornet.Ser flotte ut, men fikk ikke helt med meg om det kun er kosmetiske endringer. Er det ny diskant og hornløsning også?Da er det tid for mere Klipsch nytt.. ces 2018 sparkes igang.. og reference premier og den billigere reference fornyes
Ut fra det lille som vises av bilder her må jeg si at det ser meget lekkert ut. Black piano gloss kommer også som finnish.
La oss håpe Mono tar inn flere finnisher. Wallnut ser meeget pent ut med de nye frontene.
CES 2018 | Klipsch
Vis vedlegget 475104
Sitat fra linken:Det er jeg usikker på. Men vil tro de har tweaket litt. Syns jeg leste noe om nye stoffer brukt til hornet.Ser flotte ut, men fikk ikke helt med meg om det kun er kosmetiske endringer. Er det ny diskant og hornløsning også?Da er det tid for mere Klipsch nytt.. ces 2018 sparkes igang.. og reference premier og den billigere reference fornyes
CES 2018 | Klipsch
Vis vedlegget 475104
Helt korrekt. Trodde i farta at jeg leste det om den billigste reference serienSitat fra linken:Det er jeg usikker på. Men vil tro de har tweaket litt. Syns jeg leste noe om nye stoffer brukt til hornet.Ser flotte ut, men fikk ikke helt med meg om det kun er kosmetiske endringer. Er det ny diskant og hornløsning også?Da er det tid for mere Klipsch nytt.. ces 2018 sparkes igang.. og reference premier og den billigere reference fornyes
CES 2018 | Klipsch
Vis vedlegget 475104
Featuring a new, vented proprietary Linear Travel Suspension titanium tweeter and our exclusive Tractrix® horn loaded technology, the new Reference Premiere series speakers deliver improved high-frequency response, better extension, enhanced imaging, and reduce unwanted harmonics for incredible detail and clarity.
Ny diskant med titanmembran, altså.
Hegel H300 spilte knallbra på RF63, litt mer laidback enn jeg liker kanskje, men veldig bra læl.Hei.
Jeg fikk jo tak i et par Klipsch RF 83 for en liten stund tilbake.
Noen som har testet disse på Hegel H300, og sitter igjen med noen erfaringer?
Har testet de med Hegel H360, og synes lyden var bra, men aner ikke forskjellen på 300 og 360 lydmessig, så hadde vært gull med noen innspill, da jeg synes prisene på 300 er litt mer fornuftige
Eller evt. andre integrerte forsterkere til disse beistene
Karstein.
Fort gjort. Uansett blir det interessant å se om ikke RP serien også får et prishopp med de siste oppgraderingene. Kanskje for å fylle prisgapet mellom nye RF7-III og RP280.Helt korrekt. Trodde i farta at jeg leste det om den billigste reference serienSitat fra linken:Det er jeg usikker på. Men vil tro de har tweaket litt. Syns jeg leste noe om nye stoffer brukt til hornet.
Featuring a new, vented proprietary Linear Travel Suspension titanium tweeter and our exclusive Tractrix® horn loaded technology, the new Reference Premiere series speakers deliver improved high-frequency response, better extension, enhanced imaging, and reduce unwanted harmonics for incredible detail and clarity.
Ny diskant med titanmembran, altså.
Burde ha stålkontroll. Hadde kjempe fin erfaring med rotel rc1570 og rb1572 når jeg hadde rf83. Hegel sin løsning skal og virker veldig strømmsterk til å være så "rimelig" ab forsterker. Wattmessig er det null stress.Okei, og forsterkeren har god nok kontroll på 83'erne tror du?
Er vel ganske små forskjeller effektmessig på 300 og 360, så burde vel være bra kanskje
Siden rf7 eksisterer, så kanskje en rf5 mk"2" er på tide ?? Rf5 var i mine ører, som rf63, den beste rf'en i sin tid. Syns nok rf63 er den aller beste til nå. Spent på rf7mk3Hadde vært moro med en ny 63 modell
Da blir det nok en 300 på siktBurde ha stålkontroll. Hadde kjempe fin erfaring med rotel rc1570 og rb1572 når jeg hadde rf83. Hegel sin løsning skal og virker veldig strømmsterk til å være så "rimelig" ab forsterker. Wattmessig er det null stress.Okei, og forsterkeren har god nok kontroll på 83'erne tror du?
Er vel ganske små forskjeller effektmessig på 300 og 360, så burde vel være bra kanskje
Og den få du til ned mot 6k på finn. KuppEnig RF63 er den beste i RF serien
Hadde egentlig planer om 63 her i stua også, men det viste seg at det var 83. Fikk de så billig, at det bare måtte bli sånn.Og den få du til ned mot 6k på finn. KuppEnig RF63 er den beste i RF serien
Til høsten ble det vel sagt.Noen som vet når ny RP-serie vil være i handelen?
83 er knall fin. Vanvittig dypbass, og når du tror den er på vei til å gi seg, så viser det seg som oftest bare at den kjører på litt høyt turtall før den girer opp til neste gir.Hadde egentlig planer om 63 her i stua også, men det viste seg at det var 83. Fikk de så billig, at det bare måtte bli sånn.Og den få du til ned mot 6k på finn. KuppEnig RF63 er den beste i RF serien
Men er knallfornøyd med dem, bare få litt annen elektronikk så blir det helt gull
Ligger på rundt 900kr stkNoen som vet hva basselementer til RF-63 ligger på? Har blåst 2 stk
Ja, samme erfaring sitter jeg igjen med også. 83 er med LANGT opp! De rocker virkelig stua, om man vil83 er knall fin. Vanvittig dypbass, og når du tror den er på vei til å gi seg, så viser det seg som oftest bare at den kjører på litt høyt turtall før den girer opp til neste gir.Hadde egentlig planer om 63 her i stua også, men det viste seg at det var 83. Fikk de så billig, at det bare måtte bli sånn.Og den få du til ned mot 6k på finn. KuppEnig RF63 er den beste i RF serien
Men er knallfornøyd med dem, bare få litt annen elektronikk så blir det helt gull
Klipsch 1000265 RF-63 Woofer K-1205-NB - Speaker ExchangeNoen som vet hva basselementer til RF-63 ligger på? Har blåst 2 stk