Dazed
Æresmedlem
Nei, 29 spenn var det vel Brasse kom fram til.JanR skrev:Sjekker på bolaget når jeg svinger bortom.
Kan da umulig koste mere der enn på polet her hjemme.
/jan
Nei, 29 spenn var det vel Brasse kom fram til.JanR skrev:Sjekker på bolaget når jeg svinger bortom.
/jan
19 - 29 - 39, samma fan. Vi prøver en sånn + ett par andre når jeg først er der borte.Dazed skrev:Nei, 29 spenn var det vel Brasse kom fram til.JanR skrev:Sjekker på bolaget når jeg svinger bortom.
/jan
Det er faen ikke rart i det hele tatt at jeg aldri klarer å legge til side litt ekstra penger, med denne ubrukelige motstandskraften mot innfall:Dazed skrev:Hmmm. Jeg kjenner jeg har lyst på et par RB-41 II, men aner ikke hva jeg skal bruke dem til. Finnes det en diagnose for slikt?
Kanskje bytte ut Dali Suite-ene på kontoret med slike, og T-ampen med en bitteliten rør-amp fra Kinaland?
Noe i den gata her kanskje ?Dazed skrev:Noen tips til noe knøttlite og billig. Må ha volumkontroll, og det holder med én inngang.
20cm bred og 21cm dyp for stort ? :Dazed skrev:Nærmer seg. Litt stor fremdeles, og det SD-kort-greiene trenger jeg jo ikke.
Får ha det i bakhodet. Mye fint i DIY også.
Skulle ønske meg mindre, ja. Har sett noen små "kuber" avbildet som jeg tipper hare t fotavtrykk på 10x10cm en gang. Foreløpig bare fantaserer jeg, forøvrig.JanR skrev:20cm bred og 21cm dyp for stort ? :Dazed skrev:Nærmer seg. Litt stor fremdeles, og det SD-kort-greiene trenger jeg jo ikke.
Finns noen kit der ute men de koster fort tilsvarende.
/jan
Optimistisk watt oppgitt, tror jeg. Uansett, liten og søt 8)Dazed skrev:Skulle ønske meg mindre, ja. Har sett noen små "kuber" avbildet som jeg tipper hare t fotavtrykk på 10x10cm en gang. Foreløpig bare fantaserer jeg, forøvrig.JanR skrev:20cm bred og 21cm dyp for stort ? :Dazed skrev:Nærmer seg. Litt stor fremdeles, og det SD-kort-greiene trenger jeg jo ikke.
/jan
Denne har jeg funnet:
http://cgi.ebay.com/7W-HLLY-MK-II-M...092?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d26692f2c
Nett sakDazed skrev:
Denne?JanR skrev:Optimistisk watt oppgitt, tror jeg. Uansett, liten og søt 8)Dazed skrev:Skulle ønske meg mindre, ja. Har sett noen små "kuber" avbildet som jeg tipper hare t fotavtrykk på 10x10cm en gang. Foreløpig bare fantaserer jeg, forøvrig.JanR skrev:20cm bred og 21cm dyp for stort ? :Dazed skrev:Nærmer seg. Litt stor fremdeles, og det SD-kort-greiene trenger jeg jo ikke.
/jan
Denne har jeg funnet:
http://cgi.ebay.com/7W-HLLY-MK-II-M...092?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d26692f2c
Du får høre med rozzy hva den lille ampen han har stående heter.
/jan
Nei den er ikke til salgs. (alt er til egentlig ti salgs for den rette prisen)Dazed skrev:Kul!
Er den til salgs?
Det verdensomspennende internettet kan fortelle at APPJ PA0803A er det samme som en Miniwatt S1:
http://www.miniwatt.com.hk/amplifiers/miniwatt-s1.html
(APPJ er produsenten, og Miniwatt kaller den noe annet og selger under eget navn.)
SteinLarsen skrev:Ikke fått de fysisk i hus nei, men de står pakket og klare.
Ja alt er mulig og skaffe, også khorn.
Får spare opp litt og ikke legge alt i hageting
Nå gjenstår det riktignok å få dattera i huset ut av kjellerstua da før eg kan flytte inn..
JanOlav skrev:Gratulerer så masse!SteinLarsen skrev:Hei
Nytt papirmedlem
Jeg har såvidt startet samling til min Klipsch hjemmekino. Et par Forte II er ferdig pakket og på vei.
Da gjenstår bare resten.. Khorn
Stein
Forte II er kule, har du fått de nå?
Khorn får du tak i, lett som en plett.
Stiv min vennstiv skrev:
AhhhSteinLarsen skrev:Forte II i hus.
Men de er ikke store da
JanR skrev:AhhhSteinLarsen skrev:Forte II i hus.
Men de er ikke store da
Mine favoritter etter khorn.
Gratulerer.
/jan
Kjerringa bruker mine gamle, de SKAL ikke ut av huset har jeg fått klar beskjed om 8)SteinLarsen skrev:Fikk umiddelbart grønt lys for 2 par høyttalere i stua ;D
Så nå er det øl og musikk resten av helga.
Første inntrykket er: disse spiller slett ikke ille.
Mer utdypende tilbakemelding får komme senere.
Stein
Men de er ikke store da
Gratulerer.
/jan
Ser det står la scala under bildet, men det er vel belle det der.jan#jan skrev:Her er noe til inspirasjon ........... håper jeg daah 8)
Men de ser ihvertfall ut som en høyttaler. 8)SteinLarsen skrev:Forte II i hus.
Men de er ikke store da
;DSteinLarsen skrev:Her er det noen som følger med i timen
Joda, planter er fint det kanskje ein plantetråd på OT hadde gjort seg.jan#jan skrev:Her er noe til inspirasjon ........... håper jeg daah 8)
Har ikke du gått og lagt deg enda ?? 8) ;D ;DBrasse skrev:Joda, planter er fint det kanskje ein plantetråd på OT hadde gjort seg.jan#jan skrev:Her er noe til inspirasjon ........... håper jeg daah 8)
JanR skrev:Kjerringa bruker mine gamle, de SKAL ikke ut av huset har jeg fått klar beskjed om 8)SteinLarsen skrev:Fikk umiddelbart grønt lys for 2 par høyttalere i stua ;D
Så nå er det øl og musikk resten av helga.
Første inntrykket er: disse spiller slett ikke ille.
Mer utdypende tilbakemelding får komme senere.
Stein
Men de er ikke store da
Gratulerer.
/jan
Så litt tålmodighet, plassere de der de trives best og du har mange mange timer med kos foran deg. Tro meg
/jan
Grattis,kule høytalere!!!SteinLarsen skrev:Forte II i hus.
Men de er ikke store da
Helt klartSteinLarsen skrev:Kanskje det er noe med Forte og piker..
"Dette er de beste høyttalerne du har dratt i hus! De skal ikke ut!" (Før jeg kjøper khorn..)
Satte i godrøra nå, fikk noen strofer om deilig musikk, nytelse, seksuelt, men så ramlet jeg av..