Ja glemte å si det, Fint hjemmekino oppsett du har der Runars. Har ikke hørt dv 7001 selv, men er jo å håpe at dvd spillerne snart kan komme på "høyde" med cd-spillerne når det gjelder stereo også. Selv har jeg valgt å gå for to separate anlegg, men har dog ikke så bra hjemmekino som deg. (Har en rotel 985 som effekt og en parasound avr1800 som pre). Den naknichen jeg nevnte er utgått, men dukker opp på bruktmarkedet her med jevne mellomrom. Den er "rå-sterk" og yter masse amp, og låter utrolig bra på Klipsch som jeg har hørt den på. A23 er som sagt en veldig god forterker det med, så tror du blir fornøyd med den. Men er i mine ører, og etter mine lydpreferanser litt "nøytral" Derfor mitt valg falt på HCA-serien, som jeg synes gir meg en riktig farving av musikken. (Typisk slik 70-80 talls musikk jeg hører på). Hører veldig lite på klassisk jeg, tror nok ikke de er noen god "match" der, men London Symphoni Orchestra spiller de veldig bra. Bruk litt tid er mitt råd, ellers er jo fordelen når man handler brukt at du kan stort sett få igjen det du gav for tingene, vil du prøve noe annet. Er jo snakk om hvor god råd man har det, og hvor mye man er villig til å koste på "hobbyen" sin.