korslund skrev:
Hei alle sammen, flott link rekke det her, godt å høre at det er mange ute i det ganske land som har oppdaget Klipsch. Har selv ett par Ksp 300 kjøpt inn i -99. Har ikke fått meg til å bytte, blir jo helt hekta på hvordan musikken formidles på en aldelsen nydelig måte. Har koblet dem med Yamaha, Copland, Electrocomagniet og Audio Note.. Må vel si for min del at Copland ga meg mest for pengene, men her er det nok mange delte meninger.
Uansett arti å høre at mange liker verdens beste høytalerprodusent. -
Verdens største høyttaler prodsent og verdens beste elektronikk produsent (i forhold til pris) sammen, altså for dere som ikke har fått det med dere så er det her snakk om Klipsch og Copland ;D, er en match made in heaven..
For å sette alle Klipsch i en bås, så kan du vel si at de er temmelig gjennomsiktige og at de krever kvalitet i elektronikk.?
Jeg har prøvd mange transistor og rørforsterkere på Klipsch, men det var ikke før Copland kom inn i bilde at jeg virkelig ble fornøyd, Klipsch funker garantert like bra eller bedre på annen elektonikk også, men har du laber kvalitet i elektronikken, så er det ikke lett å få Klipsch til å synge vakkert..
Husk at Klipsch er ikke laget for å spille høyt, det er laget for å spille vakker musikk..
At du kan blåse ut dører og vinduer er bare en bonus du får med på kjøpet