Jeg kjenner ikke disse forsterkerene, men Yaqinen får du til ca halv pris her: http://www.hi-end.on9mart.com/Allroad skrev:Hei igjen
- Yaqin MC-10L (Finn.no)
- NMD MC84-A (Audiofoni)
Allroad
Frode
Jeg kjenner ikke disse forsterkerene, men Yaqinen får du til ca halv pris her: http://www.hi-end.on9mart.com/Allroad skrev:Hei igjen
- Yaqin MC-10L (Finn.no)
- NMD MC84-A (Audiofoni)
Allroad
Grattis.!pahf skrev:Det ble nok RF82 gitt, ikke for små, men heller ikke for store. (Eller dvs det vet jeg ikke enda ;D)
Tja, det kommer vel mer an på om man har sett noe annet som man har fått lyst på.Rotekroken skrev:Sikkert bare placebo, men jeg syns Klipsch spiller bedre og bedre for hver dag som går..
Er det andre som har forholdsvis nye høyttalere som syns det samme.?
Grattis!pahf skrev:Det ble nok RF82 gitt, ikke for små, men heller ikke for store. (Eller dvs det vet jeg ikke enda ;D)
Tok sin stund, var på feil sti en liten stund, men så mimret jeg litt over demoen med rør og da var det et enkelt valg.Continuo skrev:Grattis!pahf skrev:Det ble nok RF82 gitt, ikke for små, men heller ikke for store. (Eller dvs det vet jeg ikke enda ;D)
Velkommen til Klipschworld!
La Scala er konge!pahf skrev:Da er det betalt, så henter jeg de i morgen.
Hørte La Scala idag, fy feite for en dynamikk!!! Litt for lys i toppen for min del, men da var det på et alvorlig høyt volum! Morro!
I riktig oppsett er nok ett stikkord herContinuo skrev:I riktig oppsett er de ikke for lys i toppen.
Ingen som kan hjelpe denne karen? Er litt nysgjerrig selv skal sant siesTomsen skrev:Heisann....Kjøpt meg Klipsch KG 4,5 høytalere.På utkikk etter forsterker som passer disse.Brukt/nytt max 5000,-......I utgangspunktet en intergrert, planer om og bruke pc som signalkilde, men også cd spiller.....Musikksmak:rock og musikk m trøkk i.......Noen som har noen tips?....
Har kun hørt KG 4.5 på rør.En gammel 10W AI series 300.Tomsen skrev:Heisann....Kjøpt meg Klipsch KG 4,5 høytalere.På utkikk etter forsterker som passer disse.Brukt/nytt max 5000,-......I utgangspunktet en intergrert, planer om og bruke pc som signalkilde, men også cd spiller.....Musikksmak:rock og musikk m trøkk i.......Noen som har noen tips?....
Hei og velkommen til HFS og Klipsch vennerRF 63 skrev:Hei alle klipsch venner!.Får melde meg inn her jeg også. Har RF 82 RC 35 RS 35 og 2xRW 12.Har hørt mange høyttalere,men ingen som klipsch.Koser meg ;D.Tenkte og bytte til RF63,må spare litt først.Mvh O:W
jeg syntes det ble litt vel hardtslående. det hadde et enormt trøkk, veldig frampå. låt bra, men ble litt for mye for meg egentlig.. :Allroad skrev:Har hørt fra troverdig kilde at Rotel skal spille fantastisk på Klipsh.....selvfølgelig er dette opp til hvert enkelt øre, men finnes det noen der ute som evt har testet, og kan gi en tilbakemld.....
Allroad
men var det ikke du som var lei av hi-fi da?Drake Audio skrev:Hei.
ble Klipsch på meg igjen!
RF-3 MK2.
hehehe, det er rart med det. Man kommer tilbake liksom.Drake Audio skrev:Stemmer det.
litt lei,men gikk vist fort over...
ja,hørte de hos han... kunne ikke dra derfra uten Klipsch!
Merkelig med slike sydommer, noen går VELDIG fort over med riktig medisin ;DDrake Audio skrev:Stemmer det.
litt lei,men gikk vist fort over...
ja,hørte de hos han... kunne ikke dra derfra uten Klipsch!
Har hørt dette og deler ikke hans erfaring..Allroad skrev:Har hørt fra troverdig kilde at Rotel skal spille fantastisk på Klipsh.....selvfølgelig er dette opp til hvert enkelt øre, men finnes det noen der ute som evt har testet, og kan gi en tilbakemld.....
Allroad
Hvilken type Rotel var det du brukte da?Pengvim skrev:jeg syntes det ble litt vel hardtslående. det hadde et enormt trøkk, veldig frampå. låt bra, men ble litt for mye for meg egentlig.. :Allroad skrev:Har hørt fra troverdig kilde at Rotel skal spille fantastisk på Klipsh.....selvfølgelig er dette opp til hvert enkelt øre, men finnes det noen der ute som evt har testet, og kan gi en tilbakemld.....
Allroad
lurer på om den ikke het 1062 eller noe. ???Allroad skrev:Hvilken type Rotel var det du brukte da?Pengvim skrev:jeg syntes det ble litt vel hardtslående. det hadde et enormt trøkk, veldig frampå. låt bra, men ble litt for mye for meg egentlig.. :Allroad skrev:Har hørt fra troverdig kilde at Rotel skal spille fantastisk på Klipsh.....selvfølgelig er dette opp til hvert enkelt øre, men finnes det noen der ute som evt har testet, og kan gi en tilbakemld.....
Allroad
Hørte Rotel (100W int tror jeg det var) på KG 4.5,noe jeg helst ikke vil oppleve igjen.Allroad skrev:Har hørt fra troverdig kilde at Rotel skal spille fantastisk på Klipsh.....selvfølgelig er dette opp til hvert enkelt øre, men finnes det noen der ute som evt har testet, og kan gi en tilbakemld.....
Allroad
Klipsch og Copland er en meget god match, i mine ører..jonas skrev:Noen som har peiling på hvordan Copland 402 vil matche mine RB-81?