K
Kaare G. Opsahl
Gjest
mange stjerner i boka hos fruen å hente hvis du bygger stamp i kjelleren JanJanOlav skrev:
mange stjerner i boka hos fruen å hente hvis du bygger stamp i kjelleren JanJanOlav skrev:
Hehe ikke umulig det.65finger skrev:mange stjerner i boka hos fruen å hente hvis du bygger stamp i kjelleren JanJanOlav skrev:
Som sagt, endel av de der hadde virkelig gjort seg på veggen i kjellerstua (brosjyrene altså)JanOlav skrev:
RF-3 MK II er ikke så halvgale. Kjøp i vei.duality skrev:Er det en no-brainer og bytte fra RB81 til RF 3 II?
bytta rom fra 11 kvm til 24 kvm og føler RB81 faller litt igjennom..
Heritage serien blir for dyr, men det ligger jo noen fine RF 3 II på børsen til en grei pris, så det kribla litt oppgraderingsgenet..
Sier ikke mere ;DNEVATON skrev:"What this country needs is a good 5 watt amplifier!" (Paul Klipsch)
Hadde vært moro! 8) ;Dmteinum skrev:Du kan da ha khorn bak også ;D så en liten heresy til senter.
Det tviler jeg ikke påO:W 64 skrev:Takk for det Jan!
Ja den låter ikke galt,jeg har sett etter rørforsterkere men jeg må spare litt til først. Lyst på mac eller butler.
Ja RF 63 krever litt forsterker,men de låter sinnsykt bra med rett forsterkeri ;D.
O
Hørt endel Spark hos NAT før de "byttet" navn (Cayin) En stund siden riktig nok men husker de.O:W 64 skrev:Er spark noe bra altså? den må jeg sjekke ;D
O
Nja, hvis jeg ikke husker helt feil så kostet Spark litt i sin tid.O:W 64 skrev:De er ikke så galt priset heller de vel ?
O
Kan ikke vinne vettu ;DO:W 64 skrev:Det er jo klart at den dukket opp nå som jeg har kjøpt Lux`n
Den så jo bra ut den!
O
Nei det er sant :-[ får leve med luxen en stund!. Den kommer til og bli her uansett,om så bare i hylla ;D.JanR skrev:Kan ikke vinne vettu ;DO:W 64 skrev:Det er jo klart at den dukket opp nå som jeg har kjøpt Lux`n
Den så jo bra ut den!
O
/jan
Det skal du ikke se bort i fraO:W 64 skrev:Skal til Singapore i Januar kan jo hende det er noe som frister der ???
O
Du får prøve ett par Forte hjemmerolfozzy skrev:Duverden!
Ser det ligger et par Forte på bruktbørsen.
Salgsargument. "De spiller bedre enn Heresy"
Godt og vite hvis jeg skulle selge mine Heresy.
Da kan jeg skrive: Spiller ringer rundt Forte når det gjelder oppløsning, presisjon og kjapphet.
JanR skrev:Du får prøve ett par Forte hjemmerolfozzy skrev:Duverden!
Da kan jeg skrive: Spiller ringer rundt Forte når det gjelder oppløsning, presisjon og kjapphet.
/jan
Da virket tydeligvis "reklamen"Slorbak skrev:JanR skrev:Du får prøve ett par Forte hjemmerolfozzy skrev:Duverden!
/jan
I mine ører spiller de bedre enn Heresy. Mye større lydbilde og bassen er i særklasse. Kjappe nok disse,bare avhengig av hvilken forsterker du bruker.
Men nå er de solgt og hadde jeg hadde flere kunne jeg sikkert ha solgt en del av disse.
Nye er kjøpt inn.
Mvh Roar
JanR skrev:Da virket tydeligvis "reklamen"Slorbak skrev:JanR skrev:Du får prøve ett par Forte hjemmerolfozzy skrev:Duverden!
/jan
I mine ører spiller de bedre enn Heresy. Mye større lydbilde og bassen er i særklasse. Kjappe nok disse,bare avhengig av hvilken forsterker du bruker.
Men nå er de solgt og hadde jeg hadde flere kunne jeg sikkert ha solgt en del av disse.
Nye er kjøpt inn.
Mvh Roar
Grats med nye høytalere foresten.
Men skal være enig med rozzy at H3 i gruva er ingen sinker i trafikken.
/jan